וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בבריטניה: פרסומת בוטה לצעצועי מין שודרה בפריים טיים

1.8.2018 / 13:57

לרגל יום האורגזמה הלאומי, החליטו במותג צעצועי המין Lovehoney שהגיע הזמן לנרמל את צעצועיה ולקדם אותם בין יתר הפרסומות לאבקת כביסה וקורנפלקס, מיד לאחר התחזית. בישראל זה ודאי לא היה עובר בשתיקה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

קמפיין של חברת צעצועי מין ליום האורגזמה הבינלאומי/Lovehoney

אחרי שכבר הצליחו להרגיז את הצופים לפני כשנתיים עם פרסומת של שני ארנבונים פרוותיים מקיימים יחסי מין, מותג צעצועי המין Lovehoney עושה את זה שוב והפעם עם הפרסומת הראשונה שלהם ששודרה בפריים טיים, מיד לאחר התחזית, והציגה זוגות הטרוסקסואלים והומוסקסואלים מגיעים לאורגזמה.

בחברה תזמנו את הפרסומת החדשה ליום האורגזמה הלאומי בבריטניה שצוין אתמול. (שלישי) במטרה להפוך את צעצועי המין למצרך רגיל שאין להתבייש בו - היא גם התעקשה לשדר את הפרסומת בשעות הפריים טיים, כשגם הילדים צופים בטלוויזיה. בפרסומת, שנוצרה במסגרת קמפיין "Turn Up the Turn On" , מופיעים זוגות אמיתיים המקבלים לפתח דלתם חבילה מ-Lovehoney ומחליטים לנצל את הצעצוע החדש שלהם לחוויה לוהטת במיוחד. למרות שהפרסומת נועדה לקדם צעצועי מין - אלה לא מוצגות בה, ועדיין, תוכלו לראות בה לא מעט ישבנים ופרצופי אורגזמה מרוצים שלא משאירים הרבה מקום לדמיון.

הפרסומת אושרה לשידור מראש בידי רגולטורי "קלירקאסט" ושודרה בערוצי קומדי סנטרל, ITV ועוד. היא מציגה לא מעט סצנות אינטימיות ומסתיימת כשכל אחד מהזוגות מגיע לאורגזמה בזמן שהקריינית אומרת: "הגיע הזמן להגיד כן לעוד כן! מי לא רוצה סקס טוב יותר?".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully