וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסה מחודשת לסיטקום הקלאסי "אלף" נמצאת בפיתוח

2.8.2018 / 0:46

גרסה מחודשת ל"אלף", הסיטקום הקלאסי על החייזר מכוכב מלמק, משנות השמונים נמצאת בפיתוח על ידי חברת האחים וורנר. אחד הרעיונות שנשקלים לסדרה הוא הוצאת אלף מאיזור 51, שבו הוחזק מאז הפינאלה של הסדרה, תוך התבוננות איך העולם השתנה מאז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתולים מחשבים את קיצם לאחור: אלף חוזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורה מרגשת למי שגדל בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90: גרסה מחודשת לסיטקום הקלאסי "אלף" נמצאת בשלבים מוקדמים בפיתוח על ידי חברת האחים וורנר, כך דווח באתר וראייטי. אף כותב עדיין לא נבחר לפרוייקט. הסדרה המקורית עקבה אחרי החייזר מכוכב מלמק, שחלליתו התרסקה על המחסן של משפחת טרנר האמריקאית. החייזר, שאוהב לאכול חתולים, נקרא ALF משום שזהו ראשי התיבות של Alien Life Form. אחד הרעיונות שנשקלים לגרסה המחודשת, על פי הדיווח, יכלול את הוצאת אלף מאיזור 51, שבו הוחזק מאז הפינאלה של הסדרה, תוך התבוננות איך העולם השתנה מאז.

"אלף" הופקה בין השנים 1986 ל-1990 במשך 4 עונות ולאורך מעל ל-100 פרקים ברשת NBC. הסדרה נשארה בפנתאון תרבות הפופ גם זמן רב אחרי שהסתיימה, ומוזכרת פעמים רבות בתכניות טלוויזיה ובסרטים. הסיטקום נוצר על ידי תום פאצ'ט ופול פוסקו, שגם דובב את אלף. מישו מזרוס, השחקן נמוך הקומה שגילם את אלף (למעט הקול), הלך לעולמו בגיל 76 לפני קצת יותר משנתיים.

הפתיח הבלתי נשכח של הסדרה "אלף"

  • עוד באותו נושא:
  • אלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully