וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: מתברר שאלי יכול להיות גם נבוב וגם מרושע

בן בירון

2.8.2018 / 7:43

משימת צפון קוריאה הוכיחה לנו שוב, שמדובר בעונה שהחליטה להשאיר את המוסריות שלה מחוץ לכותלי הבית. אבל עזבו את זה - אתמול גילינו שמריה דומרק היא לא הולוגרמה. בלוג האח הגדול

צילום מסך

איזה מצחיק זה צפון קוריאה! נכון? אולי מעכשיו נקרא לה בכלל צפון קורע. הכי מצחיק זה רודן, עינויים, ומחסור באוכל. זה כזה מצחיק שאולי כדאי להתחיל בטרנד בבית של חודש שכולו משימות מאזורי עימות מרחבי העולם: אסד נגד המורדים, הצ'צ'נים נגד ההומואים וכמובן העימותים בעזה כי צריך שתהיה זווית מקומית.

אז לא צחקתי ממשימת צפון ודרום קוריאה של "האח הגדול". לרגע ניסיתי לתפוס את עצמי בידיים המטופחות שלי ולהזכיר לעצמי שאולי אני בכלל חתיכת צבוע, הרי בכל שבוע אני מעודד בטור הזה שנאת חינם של אנשים אומללים ששותים זה את דמו של זה ודווקא עכשיו מתעצבן מאיזו משימה מטופשת של גויים בכלל. אבל אז גיגלתי שוב את הצירוף "צפון קוריאה תמונות" וראיתי את הזוועה ממחנות העינויים שפועלים במדינה ברגעים אלה ממש והבנתי - אני בכלל לא מגזים. משימות "עניים מול עשירים" הן מהמשומשות בתולדות הפורמט (זוכרים את שבירת החומה ההירואית של עמרי בן נתן?). ועדיין, הבחירה בשתי המדינות המסוכסכות מריחה כמו זלזול בכאבם של אחרים.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
הגזמתם/צילום מסך, צילום מסך

אז מה אם דונלד טראמפ נפגש עם קים ממש לפני רגע, הוא גם חושב שמותר לתפוס נשים באיבר המין שלהם למרות שברור לנו שלא כך המצב. בקיצור, ייטב אם ב"אח" ירימו לפעמים את הראש מחומרי הגלם, יוציאו את האטמים שהכניסו לאוזניים כדי להימנע מהשירה של סימה ויאמצו לעצמם סטנדרט מוסרי טיפה יותר גבוה. טוב, על מי אני עובד.

רגע. לפני שטיסת "ביג בראדר איירליינס" הגיעה לקוריאה, היא עצרה לביקור באירן. האויבת הגדולה ביותר של ישראל הייתה כר פורה לריב השבועי אותו אפשר לכנות בפשטות - אלי נגד העולם. כמו כל הריבים העונה, ממש לא ברור מה היה הגיץ שהצית את הוויכוח. כנראה משהו שקשור בחוסר האמינות של אדל שהטריף את אלי שהוא כידוע מצפן מוסרי ומודל לחיקוי. מה נותר לומר על אלי זרקה? לפעמים נהוג לחשוב על בחורים מסוגו שהם לא מספיק חכמים כדי להיות רעים, במקרה שלו מסתבר שאפשר להיות גם נבוב וגם מרושע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
אלי נגד העולם/צילום מסך, צילום מסך

מאז שנכנס לבית, הגולש מקוסטה ריקה משדר תחושה קשה של חוסר שקט שבא לידי ביטוי בצורך בלתי נשלט להתעמת עם כל יושבי הבית. מדיירים בולטים כמו מירב, דרך דיירים שקופים כמו מריה ורועי ועד הבבואה שלו בראי. הריבים של אלי תמיד נעים סביב אותו הנושא - הוא חושב שרק הוא אמיתי והוא מוקף בשקרנים. ממש "המופע של אלי זרקה". מה יקרה כשהוא יגלה שהוא גם מצולם 24/7? אדל, שהפכה לקורבן השבועי, רחוקה מלהיות תמימה והיא באמת עובדת קשה בלהצית שריפות ואז לרוץ למטף כיבוי האש ולכבות אותן אבל היא לפחות עושה זאת בחן.

לא ברור אם בגלל הג'ט לג הפרטי שלי או שבאמת נגמרו החומרים שהיו לאח לעבוד איתם, אבל השבוע זכינו לשמוע את קולה של מריה. לרגע עצרתי את השידור כדי לוודא שאני לא מתבלבל, בכל זאת - כבר התחלתי לפתח שמריה היא דמות פיקטיבית שרק אני רואה בבית והיא תדבר רק כאשר חדי הקרן הוורודים יחזרו להסתובב על פני האדמה. לא דמיינתי, למריה יש קול והיא אפילו יכולה להרכיב באמצעותו מילים לתוך משפטים ולומר מה חושבת על הא ועל דא. אז מסתבר שהיא חושבת על יום ההולדת של בן הזוג שלה - בועז. זכרתי במעורפל שלפני כמה חודשים היה קו עלילה כזה לפיו רועי התחיל לפתח רגשות כלפיה רק עד שהבין שהיא קשורה לבן הזוג שבחוץ. מסתבר שזה עדיין אישיו. בכל אופן, מריה הכינה לבועז עוגה. מעשה סופר הגיוני כאשר אתם נמצאים בנפרד ואין סיכוי בעולם שהוא יוכל לטעום אותה. אחדד - ב"הכינה לבועז עוגה", הכוונה היא - התלוותה לאביבית במטבח בזמן שזו עשתה את כל העבודה. איך אמרה מירב? אביבית בונה לעצמה צבא של חיילים ומסתבר שהחל מהשבוע היא מגייסת גם גברים שלא נמצאים בבית.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
צבא האמת של אביבית?/צילום מסך, צילום מסך

מדהים שלאביבית היו אנרגיות להיכנס למטבח השבוע, בכל זאת - נגמר לה התוחם. גם כשאנחנו זוכים להפוגה הכרחית מהקרב שלה ושל סימה (אנחנו בטוחים שנחזור אליו בקרוב מאוד), אביבית עדיין שולטת בפרק ללא עוררין. מונולוג "אבא שלי לא יודע שעשיתי טוסיק בתאילנד", צריך להפוך לסטנדרט באודישנים לבתי ספר למשחק.

בפעם המי יודע כמה - אביבית בר זוהר היא ממש לא אישה מוחלשת. הזויה? כן; מוגזמת? בוודאי; מכורה להליכים קוסמטיים? מה השאלה; בר זוהר היא אישה שלקחה את גורלה בידיה והחליטה שהיא תהיה נסיכה ויהי מה. החופשיות בה היא מדברת על הניתוחים הפלסטיים שלה בטוח מוציאה מדעתם אנשים מלאי שנאה עצמית (מירב וסימה) אבל היא מעידה על מידה לא מועטה של כח. בזמן שבנות גילה כבר שכחו את האגדה על הנסיכה והעדשה, אביבית חייה אותה פול טיים. זה אולי נשמע לכם פתטי לטוס לתאילנד לניתוח הגדלת תחת אבל זה מה שעושה אותה מאושרת ו-וואלה? אנשים כבר עשו מעשים איומים מזה בשביל להיות מאושרים (נגיד, השתמשו בתוחם בהיר מסביב לאודם כהה).

דברים חדשים שלמדנו על ישראל: הוא טבח מצוין שמתמחה בבשרים ואפילו יודע לצלחת, הוא יודע לעשות פדיקור ומניקור בצורה שלא הייתה מביישת את הבנות ברשת "יוליה" והכי חשוב - הוא לא מפחד מהליכה על עקב גבוה. איפה ישראל רכש את הכישורים האלה? האם בזמן שחי ברחוב הוא נאלץ לעבוד כיועצת יופי באחד מסניפי סופר פארם? האם יש לו עבר בדראג? לא ברור. מה כן ברור? ישראל הוא הגבר החדש של ישראל - חי ברחוב אבל מקפיד על הסרת שיער; מכיר את הדת אבל לא שומר כשרות; גבר של נשים שלא מפחד לקבל מחמאות מגברים אבל בעיקר מענטש. חודש לגמר הגדול נדמה שיהיה בלתי אפשרי לנצח אותו.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
מי יכול לנצח את ישראל?/צילום מסך, צילום מסך

שחור ופתור:

"אני בן אדם מושלם" (דניאל לאלי; ההוכחה שאין דבר משעמם יותר משלמות)
"מי שבא וירה לי ברגלים אני אירה לו בכל הגוף" (אלי; מבינים באיזה צד היית בסוגיית אלאור אזריה)
"כולנו פה הכי אמיתיים שיש" (אדל לאח הגדול; ועל זה נאמר - פייק ניוז)
"גם אם תראה אותי מתה אל תעזור לי" (סימה לישראל; "האח הגדול" עונת הזומבים? נשמע טו-אוב)
"אני אפילו לא חרמן מרוב שאני עצבני" (אלי; תמיד אלגנטי)
"רק העגילים שלי" (אביבית עונה לשאלה מה טבעי בה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully