וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "אבודים": "הבהירו לי שאני צריכה להופיע בעירום"

5.8.2018 / 12:27

במהלך ראיון לפודקאסט חשפה השחקנית אוונג'לין לילי, כוכבת הסדרה "אבודים", כיצד אולצה להתפשט על ידי יוצרי הסדרה, וכן סיפרה על אווירה מיזוגנית על הסט. "בכיתי בהיסטריה, אבל הייתי צריכה להמשיך בצילומים ולהיות חזקה". יוצרי הסדרה: "מתנצלים מעומק הלב"

אוונג'לין לילי. GettyImages/Rich Fury, GettyImages
אוונג'לין לילי/GettyImages, GettyImages/Rich Fury

שמונה שנים אחרי "אבודים", חושפת השחקנית אוונג'לין לילי (שגילמה את קייט אוסטן) כיצד הופעל עליה לחץ להתפשט ולצלם סצנות עירום. את הווידוי האמיץ חשפה לילי במהלך ראיון לפודקאסט "בנים אבודים": "בעונה השלישית הייתה לי חוויה מאוד רעה על הסט. כעיקרון, הרגשתי שדוחפים אותי לפינה ומבהירים לי שאני צריכה להופיע בעירום. הרגשתי שאין לי באמת ברירה או אפשרות לבחור", שחזרה לילי.

"הרגשתי מושפלת ולא הפסקתי לרעוד אחרי הצילומים", הוסיפה בהמשך הריאיון. "בכיתי אחר כך בהיסטריה, אבל הייתי צריכה להמשיך בצילומים ולהיות האישה החזקה בסצנות. וזה לא נגמר שם. בעונה הרביעית שוב נכתבה סצנה שבה קייט הייתה צריכה להתפשט וניסיתי להילחם בהם בכל הכוח - אבל שוב לא הצלחתי למנוע את זה. אחר כך כבר החלטתי שאני אומרת 'די, לא עוד. תכתבו מה שבא לכם אבל אני כבר לא הולכת להוריד את הבגדים שלי יותר בתוכנית הזו', וזה באמת מה שקרה בסוף".

החוויה של לילי מצילומי העירום ב"אבודים", המשיכה איתה גם לפרוייקטים הבאים. "אני שחקנית כבר 15 שנים, אבל מצוידת בכלים שמאפשרים לי להתמודד ולא להרגיש אי נעימות בסיטואציות כאלה. דווקא בגלל שחוויתי אי נוחות כל כך קשה, היום אני מוותרת על תסריטים שיש בהם סצנות עירום. אני לא סומכת על הצוות סביבי שידאג לסביבה נוחה ובטוחה עבורי. אני מבינה שיש לי כרגע מזל להיות בעמדה פריבילגית שמאפשרת לי להיות בררנית, אבל עבור שחקניות צעירות שנאבקות כדי לשרוד בתעשייה, אני חוששת שהן לא יכולות להרשות את זה לעצמן".

מתוך הסדרה אבודים.
"הייתי צריכה להמשיך בצילומים"

בהמשך הריאיון סיפרה לילי על קשיים נוספים מול הכותבים של "אבודים" והביעה אכזבה מהתפנית בדמותה של קייט: "הרגשתי שמדמות של אישה עצמאית וחזקה עם סיפור משלה, שעוברת מסע ומתחזקת אג'נדות משלה - היא הופכת לאישה שרודפת אחרי גברים באי וזהו. השתגעתי מזה. זרקתי את הדפים של התסריט באוויר כשקראתי אותם והייתי מאוד מתוסכלת מהמחיקה והרידוד שלה בסיפור". וזה לא נגמר שם. לטענתה, אחד הפעלולנים שהתבטא בצורה מיזוגנית באופן קבוע, גרם לה להיפצע בשתי ידיה במכוון במהלך צילומי פעלולים על הסט.

אנשי ABC העדיפו לא להגיב לטענות של לילי, אך יוצרי הסדרה ומפיקיה, ג'יי ג'יי אברמס, דיימון לינדלוף, קרלטון קיוז וג'ק בנדר, הוציאו הצהרת התנצלות: "עוד לא דיברנו איתה ישירות, אבל אנחנו מתנצלים מעומק הלב. אף אחד לא אמור להרגיש לא בטוח במקום העבודה שלו. נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully