וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזדכה על המיקרופון: נדב גדג' הודח משירות בלהקה צבאית

דורין אליהו

5.8.2018 / 13:54

בשל בעיות משמעת מרובות הוחלט להדיח את הזמר בן ה-19 נדב גדג' משירותו בלהקה צבאית. כל זאת ללא קשר לשידור הכתבה שבה תועד מתחצף לאחת ממפקדותיו. דובר צה"ל: "לאור אי עמידה במשימות ובנהלי היחידה, הוחלט שלא ימשיך את שירותו כזמר בלהקה צבאית"

נדב גדג'. באדיבות המצולמים
מזדכה על המיקרופון/באדיבות המצולמים

הזמר נדב גדג' בן ה-19, שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון לפני כשלוש שנים עם השיר "גולדן בוי", הודח מתפקידו כזמר בלהקה הצבאית בה שירת עד כה. כל זאת, על רקע שידור כתבה אתמול (שבת) במהדורת סוף השבוע של חברת החדשות על הלהקות הצבאיות. כבר במהלך הכתבה, הודתה אחת ממפקדותיו של גדג' על כוונתה לסיים את תפקידו כזמר על רקע בעיות התנהגות.

גורמים המעורים בפרטים טוענים כי ההחלטה להדיח את גדג' התקבלה לפני כשבוע וחצי עוד בטרם שידור הכתבה, על רקע בעיות משמעת קשות, עלייה למשפטים ואירועים התנהגותיים ממושכים. בכתבה ששודרה אמש, נצפה גדג' מתחצף לאחת ממפקדות הלהקה, כשסירב להופיע ואמר: "אני לא מופיע, תסתכלי. אני לא מופיע כפרה עלייך".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בעיות משמעת משמעותיות וחוזרות של החייל, סמל נדב גדג', הביאו לבחינה מעמיקה של מפקדיו סביב סוגיית המשך שירותו כחייל בלהקה צבאית. בסיום הבדיקה ולאור אי עמידה במשימות היום יום ובנהלי היחידה, הוחלט שלא ימשיך את שירותו כזמר בלהקה צבאית".

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של נדב גדג', מסר בתגובה: "נדב גדג' הוא חייל בצבא הגנה לישראל, הוא לא הודח ממדור תרבות בצה"ל, והוא ממשיך לשרת כחייל בצבא ובמדור בצורה המתבקשת ובאופן מסודר כפי שהיה מיום גיוסו ועד לרגע זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully