וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטיק ובן אל מסתבכים? "גומיגם" החדש מזכיר לנו שיר אחר

5.8.2018 / 15:46

רק הבוקר השיק השילוש הקדוש של הפופ הישראלי להיט חדש שכבר מאיים לרסק את יוטיוב. אך האם הפעם סטטיק, ג'ורדי ובן אל העתיקו את הפזמון משיר אחר? תשפטו בעצמכם

סטטיק ובן אל. משה נחמוביץ',
טוי 2?/משה נחמוביץ'

רק הבוקר (ראשון) השיקו סטטיק ובן אל תבורי את "גומיגם", להיט חדש ששוב מאיים לרסק את יוטיוב, תחנות הרדיו והפלייליסטים של הקיץ. אך נדמה שבזמן שמספר הצפיות בקליפ המוגזם והמושקע עומד לעבור את רף הרבע מיליון צפיות תוך שש שעות - הפעם ייתכן וההשקה של השיר החדש תעבור קצת פחות חלק בשל דמיון לשיר אחר - שלא פשוט להתעלם ממנו.

זה לא שאנחנו נהנים לקלקל את השמחה, אך גם מאזינים בעלי אוזניים בלתי מוסיקליות הצליחו לאבחן ב"גומיגם" דמיון חינני בין דודו פארוק ועד ג'ימבו ג'יי. אך מסתבר שדווקא ההשראה הברזילאית שכל כך מאפיינת את הצמד בלטה הפעם במיוחד בפזמון של להיט מקומי. ובקיצור - תאזינו ותשפטו בעצמכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"Abusadamente" הוא להיט קיץ ברזילאי מ-2017, שהאזנה מהירה לפזמון שלו בהחלט מציתה קווי דמיון שמזכירים את הפזמון של "גומיגם". החל מהעיבוד המוזיקלי ועד החזרה על "בו" במקום "בום". השיר החשוד שייך לצמד המוזיקאים הברזילאיים: MC Gustta e MC DG שגרפו כ-190 מיליון צפיות ביוטיוב בשנה שעברה.

גם במקרה הזה מדובר בשיר שעוסק באישה, מבנה גופה ועוד שלל הערות מחפצנות שקשורות לשיזוף, ישבן ובגד הים שאורז אותו. לפחות סטטיק ובן אל תבורי בחרו בפרשנות המעודנת יותר.

טרם התקבלה תגובה מטעם סטטיק ובן אל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully