וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחברות: רק מעריצים מושבעים של "חברים" יצליחו בחידון הזה

5.8.2018 / 16:20

בסוף השבוע האחרון זכתה "חברים" בפרס המורשת של איגוד המבקרים האמריקאי, המקבילה שלהם למפעל חיים עבור סדרה. ולכבוד הזכייה, וסתם כי אנחנו אוהבים אותה, החלטנו לאתגר אתכם עם חידון "חברים" האולטימטיבי, כזה שרק מעריצים כבדים לא יטעו בו באף שאלה. כמה יצא לכם?

ידעתם שג'ניפר אניסטון כמעט לא שיחקה את רייצ'ל ב"חברים"?/מערכת "סיפור בדקה"

בסרטון: ג'יין קרקובסקי מ"רוק 30" נבחנה לתפקיד רייצ'ל ולא התקבלה.


בסוף השבוע האחרון זכתה "חברים" בפרס המורשת של איגוד המבקרים האמריקאי, שמוענק מדי שנה במסגרת רשימת פרסים מלאה ונותן כבוד לסדרה קלאסית שהשפעתה מהדהדת עד היום. "אנחנו נרגשים לכבד את 'חברים' עם פרס המורשת שלנו. סדרה שעיצבה מחדש את הקומדיה הטלוויזיונית עבור דור שלם", אמר דן פיינברג, נשיא איגוד המבקרים. "חברים' מתקרבת לציון 25 שנים לבכורה שלה, אבל פשוט לא יכולנו לחכות להגיד 'נהיה שם בשבילכם' שנה לפני הזמן".

בשנה שעברה זכתה "סיינפלד" בפרס המורשת של המבקרים, ולפניה זכו סדרות כמו "המופע של מרי טיילר מור", "סאטרדיי נייט לייב", "הכל נשאר במשפחה", "צ'ירז", "ER", "הסמויה", "הסופרנוס" ועוד. פרסי המבקרים מוענקים מדי קיץ מאז 1985, אם כי פרס המורשת נכנס רק ב-2002.

"חברים" עלתה לשידור בארצות הברית בספטמבר 1994 והפכה ללהיט מיידי. היא שודרה עד 2004, ומאז למעשה חיה בשידורים חוזרים תמידיים, נחשפת כל הזמן לדורות חדשים (נכון לימים אלה היא זמינה במלואה בנטפליקס). לכבוד הזכייה שלה, וסתם כי אנחנו אוהבים אותה, החלטנו לאתגר אתכם עם חידון "חברים" האולטימטיבי, כזה שרק מעריצים כבדים לא יטעו בו באף שאלה.


מעריצים מצאו חורים רציניים בעלילה של "חברים" שוודאי גם אתם פספסתם
תיאוריה חדשה על "חברים" תעיף לכם את המוח
הסוף המדכא של "חברים" שזיעזע את יוצרת הסדרה
לא שם בשבילם: קאסט "חברים" שנא את שיר הפתיחה
ההוא עם השכל: צפייה ב"חברים" מעידה שאתם חכמים

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully