וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפרים טייגה ופאט ג'ו לא יגיעו לישראל; שאקה פסטיבל מבוטל

5.8.2018 / 17:21

שאקה פסטיבל, שאמור היה להתקיים השנה בפעם השנייה עם שלל הופעות היפ הופ, יבוטל בעקבות ביטולם של הראפרים האמריקאים פאט ג'ו וטייגה

הראפרים פאט ג'ו, טייגה, Fat Joe, Tyga. יח"צ,
מבריזים. טייגה ופאט ג'ו/יח"צ

שאקה פסטיבל 2018, שאמור היה להתקיים ביום חמישי הקרוב (9 באוגוסט) בלייב פארק ראשון לציון, בוטל. זה קורה על רקע ביטול הגעתם של הראפרים האמריקאים פאט ג'ו וטייגה, שאמורים היו להיות ההופעות המרכזיות של הערב אך לא יגיעו לבסוף עקב המצב הביטחוני. רוכשי הכרטיסים יקבלו החזר מלא - משרד הכרטיסים "לאן" יצור קשר עמם קשר כדי להסדיר את הזיכוי.

בשנה שעברה נחל שאקה פסטיבל הצלחה ענקית עם כ-15,000 איש שנדחקו אל הלייב פארק בראשון לציון, ועל הגל הזה אמור היה לחזור גם השנה עם שלל הופעות היפ הופ, ראפ ואלקטרוניקה, שגולת הכותרת שלהן היא פאט ג'ו וטייגה.

טייגה - המוכר בין היתר גם בזכות מערכת היחסים הארוכה שניהל עם קיילי ג'נר - הנפיק עד היום ששה אלבומים שמכרו מיליוני עותקים ברחבי העולם, ובין היתר שיתף פעולה עם אמנים כמו כריס בראון, ליל ויין, דרייק, קניה ווסט וג'סטין ביבר. בין להיטיו: "Switch Lanes", "Hookah", "Faded", "Dope", "Bitches n Marijuana" ו-"Ayo".

ג'וסף אנטוניו קארטחנה, הידוע יותר בשם הבמה שלו "פאט ג'ו", הוא ראפר אמריקאי מדרום ברונקס שנושם וחי היפ הופ מלידה ונועד מגיל צעיר לגדולות. בשנות ה-90 הוא החל את דרכו כחלק מקבוצת ראפ D.I.T.C והוחתם ב "Relativity Records". אלבום הבכורה שלו "Represent" ראה אור ב-1993 עם הסינגל המצליח "Flow Joe", ומאז הוא מהווה חלק בלתי נפרד מהמצעדים, כולל הלהיטים הגדולים "Lean Back" ו-"All The Way Up".

מלבדם אמורים היו להופיע גם אמני ההיפ הופ הישראלים פלד, סטפן, שחר סוויסה, פיוצ'ר גנג וטדי מנגוסה. על ההפקה אמונים אודי אפלבוים (קונצרטו), רותם לב-רן (סינגל דראם) וקובי שרביט (מג'יק פרודקשן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully