וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע שמחזיר את מייקל ג'קסון לחיים נוחת בישראל

7.8.2018 / 12:21

לכל מי שעדיין לא מפסיק להתגעגע למייקל ג'קסון, יש לנו רגע של נחת בשבילכם: מופע המחווה העולמי יגיע בחודש ינואר הקרוב לעצירה ארוכה בישראל. ויש לנו את כל הפרטים

מחווה למייקל ג'קסון. John Warfel,
מתוך: "I am king"/John Warfel

כמעט עשור חלף מאז מותו של אגדת הפופ והמוזיקאי מייקל ג'קסון - ואם גם אתם לא הפסקתם להתגעגע, אז כנראה שמאוד תשמחו לשמוע שמופע המחווה "I Am King" ינחת בחורף הקרוב לכ-20 הופעות שיחממו לכם את הלב החל מחודש ינואר.

במופע יבוצעו קאברים נוסטלגיים בלייב (בלי פלייבק) ובליווי של תזמורת חיה ללהיטים הכי גדולים של ג'קסון, כמו: "Billie Jean", "Thriller","Man in the Mirror", "Bad Human Natue" ועוד רבים. את דמותו של ג'קסון יגלם השחקן מייקל פירסטון שנחשב לאחד מהחקיינים היותר מדויקים שלו, מלווה בארבעה רקדנים ושתי זמרות שלוהקו ישירות מהמופעים הנחשקים של ברודויי ולאס וגאס.

מחווה למייקל ג'קסון. John Warfel,
מתוך: "I am king"/John Warfel

במופע המדובר צפו כבר עד היום למעלה מחצי מיליון מעריצים של ג'קסון ברחבי העולם. סיבוב ההופעות המקומי יכלול את הערים: הרצליה, כפר בלום, חולון, קריית מוצקין, פתח תקווה, מעלה אדומים, נתניה, באר שבע, אשדוד, נס ציונה, כרמיאל, רחובות, כפר סבא, ראשון לציון, ירושלים, קיבוץ יפעת, חיפה, היכל איירפורט סיטי וכמובן - תל אביב.

מתי: 29/1-20/2
מחיר: 169-239 שקל.
כרטיסים: 9066*

ב-48 השעות הראשונות - 20 אחוז הנחה ללקוחות Cal

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully