וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן: "רוב שיריו של גיספן הם זבל"; גיספן: "מאחל לו שיחזור בתשובה"

8.8.2018 / 0:54

סיבוב נוסף בעימות בין יוסי גיספן ואביב גפן. בתכנית "אביב או אייל" אמר גפן: "גיספן, רוב מה שהוא כותב זה זבל". בתגובה לכך אומר גיספן לוואלה! תרבות: "מאחל לו שיחזור בתשובה. מפתיע שהרשות השנייה מאפשרת לקשת לשדר תוכן פוגעני ללא פיקוח וכל זאת למטרות רייטינג"

יוסי גיספן ואביב גפן. ניב אהרונסון, שלומי גבאי, מערכת וואלה
יוסי גיספן ואביב גפן/מערכת וואלה, ניב אהרונסון, שלומי גבאי

סיבוב נוסף בעימות בין שני יוצרים בולטים במוזיקה הישראלית - יוסי גיספן ואביב גפן. במהלך התכנית "אביב או אייל", ששודרה אמש (שלישי) בקשת 12, אמר אייל גולן לגפן: "יוסי גיספן, אבי אוחיון, אתה צוחק עליהם. אלה אנשים שכותבים מדהים. עכשיו, יש דבר כזה שאומר, אוקיי, בוא נעשה שיר שהוא מסחרי". גפן השיב לגולן: "אבל למה מסחרי חייב להיות זבל?". גולן חרץ: "זה לא זבל". גפן השיב: "גיספן, שהוא אדם נראה לי מקסים, מה שהוא כותב זה זבל. הרוב זה זבל". גולן פסק: "זה לא".

בתגובה לאמירתו של גפן כי שיריו הם "זבל", אומר יוסי גיספן לוואלה! תרבות: "על משקל מה שאמר אריק איינשטיין: 'ממנו אני אפילו לא טורח להתעלם'. אני לא מתכוון להתייחס לדבריו. אני מאחל לו שיחזור בתשובה, ושהקדוש ברוך הוא ייתן לו ישוב הדעת. מפתיע אותי שקשת נתנה לדברים האלה להיאמר, ומפתיע אותי יותר שהרשות השנייה מאפשרת לקשת לשדר תוכן פוגעני, ללא פיקוח, וכל זאת למטרות רייטינג".

זו אינה הפעם הראשונה שהשניים מתעמתים תוך שימוש בדימוי הזבל. בינואר 2012 היה זה דווקא גיספן שכינה את המוזיקה של אביב גפן "פח זבל" בריאיון לפנאי פלוס, וטען כי איבד את הכבוד ליצירה שלו, לאחר דברים שאמר גפן על המוזיקה המזרחית, ואף כינה אותו "בן אדם זול וחצוף". גפן הגיב לדברים בטוויטר: "יוסי גיספח (כך) אמר עלי שהמוזיקה שלי היא פח זבל, עדיף להיות פח זבל מאשר לייצר אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully