וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה לחובבי מוזיקת אינדי: מי יופיע בפסטיבל אינדינגב?

8.8.2018 / 11:49

התפריט המוזיקלי של הפסטיבל השנה יהיה מגוון בטעמיו וינוע מרוק להיפ הופ דרך פולק וגרוב, ויכלול גם מוזיקה ערבית, תימנית ואתיופית. בין השאר יופיעו עמיר לב, מיכה שטרית, ויתקיים מופע לזכר גבריאל בלחסן בהשתתפות ערן צור, אביב גדג', יהוא ירון ואחרים

עמיר לב. דייב שחר
עמיר לב/דייב שחר

הסתיו הקרוב יהיה עמוס לחובבי המוזיקה בישראל: בתחילת ספטמבר יתרחש פסטיבל מטאור - וחודש לאחר מכן, בין ה-11 ל-13 באוקטובר, יתקיים פסטיבל אינדינגב, אירוע הדגל המסורתי של סצנת מוזיקת האינדי המקומית.

התפריט המוזיקלי של הפסטיבל השנה יהיה מגוון בטעמיו וינוע מרוק להיפ הופ דרך פולק וגרוב, ויכלול גם מוזיקה ערבית, תימנית ואתיופית. נוסף להופעות, המתחם של אינדי נגב יציע גם גלריות פתוחות, מיצגי אמנות וכמובן גם שלל אופציות קולינריות.

בין האמנים והאמניות שיופיעו השנה באינדינגב ניתן לציין את גלעד כהנא, עמר לב, מיכה שטרית, ארמון, רייסקינדר, תומר ישעיהו, תמרדה ועוד; כמו כן, יתקיים מופע לזכר גבריאל בלחסן בהשתתפות ערן צור, אביב גדג', יהוא ירון, לונא אבו נאסר ואחרים, והפוסי של לוסי יארחו את ברק כהן וכוכב אניס במלאות עשרים שנה ללהקה.

הפסטיבל יפתח את שעריו בחמישי 11.10 ב-16:00, ויתקיים במצפה גבולות הפסטורלי, כארבעים דקות נסיעה מבאר שבע וחצי שעה נסיעה מתל אביב.

אביב גדג'. אריאל עפרון,
אביב גדג'/אריאל עפרון
  • עוד באותו נושא:
  • אינדינגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully