וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי ג'ון ליידון נגד מנהיג מפלגת הלייבור: "אני יהודי ולוחם"

8.8.2018 / 12:20

יהודי בריטניה זכו לתמיכה מהמוזיקאי האנגלי ג'ון ליידון, המוכר יותר כג'וני רוטן, לשעבר סולן הסקס פיסטולס. ליידון יצא נגד מפלגת הלייבור ומנהיגה, ג'רמי קורבין: "אתם גזענים בני זונות, בעלי דעות קדומות. אני יהודי, אני לוחם ולעולם לא אכנע". צפו

יהודי בריטניה זכו לתמיכה מהזמר והמוזיקאי האנגלי ג'ון ליידון, המוכר יותר בשם הבמה שלו ג'וני רוטן, שהיה סולן להקת הפאנק סקס פיסטולס. ליידון יצא שלשום (שני) נגד מנהיג מפלגת הלייבור, ג'רמי קורבין, הידוע ביחסו הבעייתי ליהודים. "רק הערה קטנה למפלגת הלייבור, קורבין המטומטם", אמר ליידון. "אתם גזענים בני זונות, בעלי דעות קדומות. אני יהודי, אני לוחם ולעולם לא אכנע".

הזמר והמוזיקאי האנגלי ג'ון ליידון, המוכר יותר בשמו ג'וני רוטן. Creative Commons
הזמר והמוזיקאי האנגלי ג'ון ליידון, המוכר יותר בשמו ג'וני רוטן/Creative Commons

בסוף החודש שעבר פורסם בעיתונים היהודיים הבריטיים "ג'ואיש ניוז", "ג'ואיש טלגרף" ו"ג'ואיש כרוניקל" מאמר מערכת משותף תחת הכותרת "אנחנו עומדים מאוחדים", שבו נטען כי אם קורבין יהיה ראש ממשלה יהיה איום קיומי על יהודים באנגליה, על רקע האשמת מפלגתו באנטישמיות. הדבר הוביל למאמר של קורבין בעיתון הגרדיאן בסוף השבוע, שבו כתב שמפלגת הלייבור אינה איום קיומי על יהודים במדינה.

במרץ פורסם כי קורבין היה חבר פעיל בקבוצת פייסבוק אנטישמית סודית; לפני כשנתיים דחה את הזמנת ראש המחנה הציוני לשעבר, יצחק הרצוג, לבקר ביד ושם; וביוני 2016 השווה בנאומו את מדינת ישראל לארגון הטרור דאעש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully