וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה חוגגת 60: שישים הגדולים של מלכת הפופ

16.8.2018 / 11:29

אם הווידאו הרג את כוכב הרדיו, את מדונה לואיז ורוניקה צ'יקונה, שנולדה לפני 60 שנים בדיוק, הוא דווקא הפך לאייקון גלובלי שהתווה את הדרך לנשים בכלל ואמניות מובילות אחרות בפרט. לכבוד החגיגות הצטרפנו עם דירוג מיוחד של 60 השירים הגדולים שלה

מדונה. מערכת וואלה! NEWS
מזל טוב! מדונה/מערכת וואלה! NEWS

בראשית ברא אלוהים את השמיים והארץ. כמה שנים קדימה, ל-1958, ברא בדטרויט, מישיגן שבארצות הברית את ה-מדונה, מי שלימים תהפוך לא רק לאחת הזמרות המצליחות ביותר בכל הזמנים, אלא לתופעה תרבותית של ממש, שתשפיע על החברה, תעלה נושאים שנחשבים לטאבו לסדר היום, תעורר שערוריות ותסחוף אחריה המונים באמריקה וברחבי העולם כולו בזכות היצירה שלה, האג'נדה, בזכות ספרים, סרטים, הצגות, צילומים, אלבומים פופולריים ובחירות הלבוש שלה, שיזכו אותה בתואר הנכסף - מלכת הפופ.

אם הווידאו הרג את כוכב הרדיו, את מדונה לואיז ורוניקה צ'יקונה, שנולדה היום (חמישי) לפני 60 שנים בדיוק, הוא דווקא הפך לאייקון גלובלי, עם מכירות של מאות מיליוני אלבומים, בזכות עשרות להיטים שהתוו את הדרך לנשים בכלל ואמניות מובילות אחרות בפרט. כיוון שכמו שאמרה לפני עשור, אז נכנסה להיכל התהילה של הרוקנ'רול המכובד, הכל התחיל ומסתכם במוזיקה שלה, וואלה! תרבות חוגגת למלכה האמיתית בלא פחות מ-60 השירים הגדולים שלה. להיטי דאנס, שירים אישיים ובלדות נוגות, קטעי פופ חתרניים ופניני תרבות, קבלו את המצעד המושלם לציון היום המיוחד, שהורכב תוך שילוב בין חשיבות, פופולריות והרבה אהבה אישית.


לנוחיותכם ניתן להאזין לרשימה במלואה ביוטיוב ובספוטיפיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully