וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או, כן: "או בוי" תשודר בכל ספקי התוכן ותשיק עונה שנייה

9.8.2018 / 17:45

בשורה משמחת למעריצי דרמת הנוער "או בוי": החל מחודש אוקטובר, תשודר הסדרה בעל ספקי התוכן המובילים ואף תשיק עונה שנייה. ויש לנו את כל הפרטים

יח"צ - חד פעמי

יחסית לדרמה יומית לנוער, נראה שהסדרה "או בוי" מספקת דווקא לא מעט אקשן דווקא בחיים שמחוץ למסך. אחרי שמחלוקת בין מפעילת ערוץ הילדים לבין yes מנעו את שידור ארבעת הפרקים האחרונים בסדרה, נמצא פתרון שישמח את כל מי שעדיין נשאר במתח: החל מחודש אוקטובר תשודר הסדרה בכל פלטפורמות הילדים במקביל: yes, HOT, פרטנר TV, סלקום TV, וגם STINGTV, זרוע הסטרימינג של yes. מה שאומר שמדובר בסדרת הילדים והנוער הראשונה שתשודר בכל ספקי התוכן בישראל.

כחלק מההסכם החדש, תשודר הסדרה מתחילה כולל ארבעת הפרקים שטרם שודרו. מיד לאחר העונה הראשונה - תושק גם העונה השנייה של "או בוי", שהצטיידה בשחקני חיזוק חדשים כמו: שירן סנדל, סאבלימינל, לירן דנינו ועומר דרור, שיופיעו לצד חברי הקאסט הקבוע: ג'וי ריגר (שגם קיבלה פרס ב-2016 על תפקידה בסדרה), לי בירן, טום באום, אליאנה תדהר, דניאל גד, גפן ברקאי ונלי תגר.

או בוי. רונן אקרמן ויוליה טייץ,
תשיק גם עונה שנייה/רונן אקרמן ויוליה טייץ

ולכל מי שעדיין לא מעודכן (או לא חולק טלוויזיה עם מתבגר) עלילת "או בוי", שנוצרה על ידי אורי גרוס ויואב צפיר, עוקבת אחר דמותה של עלמה, שמצטרפת ללהקת בנים מצליחה במסווה של גבר. הסדרה אגב, מבוססת על סיפור אמיתי שהתרחש לפני כעשור ביפן, כשהתברר שאחד מחברי להקת בנים פופולרית - הוא בעצם נערה המתחזה לנער. בשנת 2016 זכתה הסדרה בפרס סדרת הנוער הטובה ביותר בטקס פרסי האקדמיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully