וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת השמצות: מארק אלמונד שוב ביטל את הופעתו בישראל

12.8.2018 / 11:14

7 שנים לאחר שביטל את הופעתו בארץ, מארק אלמונד עושה זאת שוב. הסולן לשעבר של להקת סופט סל אמור היה להופיע מחרתיים בהיכל התרבות בתל אביב, אחרי שמיקום ההופעה הועתק מקיסריה. המפיק אודי אפלבוים: "האמן פעל בניגוד להסכמות". אלמונד: "תאשימו את המפיק"

מארק אלמונד. באדיבות Concerto,
חד צדדי. מארק אלמונד/באדיבות Concerto

אחרי שביטל את הופעתו בישראל ב-2011 ימים ספורים לפני המאורע עקב מכירות כרטיסים דלות, מארק אלמונד עושה זאת שוב, הפעם תוך מסכת השמצות בינו לבין מפיק ההופעה בישראל, אודי אפלבוים.

"בעקבות ההחרפה במצב הביטחוני בישראל בתקופה האחרונה ובפרט הצהרות מלחמה שיצאו מפני הקבינט הממשלתי בימים האחרונים, פנה אלינו האמן ושאל האם לדחות את המופע", פורסם בהודעה בפייסבוק של הפקת המופע, Concerto, השייכת לאודי אפלבוים. "האמן נענה בכתב שעדיף להמתין עד יום שישי 10.8.18 בבוקר ולבצע הערכת מצב. במייל ב-10.8 הועברה לאומן הודעה בכתב לפיה המופע יתקיים כמתוכנן, ומשכך התשלום השני יעבור לאמן ביום ראשון בבוקר, יומיים לפני המופע. האמן סרב, ודרש לקבל את התשלום באותו יום שישי על אף שידע שזהו אינו יום עסקים. באופן מפתיע, האמן הודיע באופן חד צדדי על ביטול המופע. מעבר לכך, השיג האומן לפתע על להקת החימום (טאטו) שאושרה בכתב על ידו בתחילת ההתקשרות עמו.

"אין לנו אלא להצטער על כך כי האמן פעל בניגוד להסכמות וההבנות הברורות עמו, וזו הפעם השנייה שהאמן מבטל השתתפותו באופן חד צדדי בהופעה בישראל. העניין יעבור לטיפול משפטי כנגד האמן בהתאם. לאור זאת, אנו מצטערים להודיע כי האירוע מבוטל".

מרק אלמונד, 2001. Amanda Edwards, GettyImages
לא אוהב את טאטו? מארק אלמונד/GettyImages, Amanda Edwards

לעומת זאת כתב אלמונד הודעה משל עצמו בעמוד הרשמי שלו: "בצער עמוק מאוד עלי לבשר למעריציי בישראל שההנהלה שלי נאלצה לבטל את ההופעה עקב הפרת חוזה מול המפיק. זה נעשה בלב כבד מאוד כי אני יודע שמעריציי מאוד תומכים וזוהי הפעם השנייה שההנהלה שלי נאלצה לבטל".

אלמונד מוסיף בהודעתו: "בנוסף להפרת החוזה (בעיקרון לא כיבדו את ההסכם) בנוגע לתשלום, לא הייתי מוכן לאפשר ללהקת טאטו להופיע כלהקת חימום בהרכב הנוכחי שלה". ייתכן שבכך מתכוון אלמונד להכללתו של יובל מסנר, שהורשע באונס וריצה על כך עונש מאסר. "פעם נוספת, התנצלותי הכנה", חותם אלמונד, "אבל תאשימו את המפיק".

אלמונד בן ה-60 הוא זמר, יוצר ומוזיקאי אנגלי, ששימש כסולן צמד הסינת'פופ סופט סל, שקם בשנת 1977 ומוכר יותר מכל בזכות גרסת הכיסוי שלהם לשיר "Tainted Love" משנת 1981. הלהקה התפרקה בשנת 1984 והתאחדה בשנת 2001. אלמונד חתום עם ג'ין פיטני על גרסת הכיסוי המצליחה ללהיטו של פיטני, "Something's Gotten Hold of My Heart", שהגיעה למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי ב-1989; וכן על גרסת הכיסוי לשיר "Days of Pearly Spencer" משנת 1992. אלמונד מכר מעל ל-30 מיליון אלבומים ברחבי העולם. בשנת 2004 היה שרוי בתרדמת לאחר תאונת אופנוע קטלנית. מוקדם יותר השנה פורסם כי סופט סל יתאחדו להופעה אחת, אחרונה בהחלט, שתתקיים בספטמבר באצטדיון 02 בלונדון. בעבר הופיע אלמונד בישראל פעמיים: ב-1983 בקולנוע דן בתל אביב, וב-2004 במועדון ה-TLV בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully