וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדסטוק 2: שלום חנוך, היהודים ונינט טייב מתאחדים על במה אחת

13.8.2018 / 6:08

וודסטוק ללילה אחד: פסטיבל "רדסטוק 2" שיתקיים בחודש אוקטובר הקרוב בלייב פארק ראשון לציון, בניצוחה של להקת רד בנד, תפגיש בין אגדות רוק מקומיות ללהיטים אהובים. ויש לנו את כל הפרטים

יח"צ - חד פעמי

גדול יותר, חזק יותר, שיכור יותר: בחודש אוקטובר הקרוב, רד בנד הולכים להעיר את ראשון לציון בפסטיבל "רדסטוק 2", כשהם מצוידים בחברים הקרובים: שלום חנוך, מוש בן ארי, היהודים, מארינה מקסימיליאן, נינט ופול טראנק. כל החבורה תתאחד לערב של מוזיקה פרועה, אהבה חופשית וכאוס טוטאלי.

פסטיבל "רדסטוק 2" יתקיים בלייב פארק ראשון לציון, כשהחברים ורד בנד יבצעו את כל השירים והלהיטים המבריקים והמשותפים שנרקמו במהלך עשר השנים האחרונות, עם הומאז' לפסטיבל וודסטוק האגדי.

רד בנד. ענבל לימור,
רד בנד/ענבל לימור

רד בנד היא להקת רוק ישראלית המשלבת מוזיקה וקומדיה יחד. חברי הלהקה הם למעלה בובות המופעלות על ידי: ארי פפר (רד אורבך, סולן), מיכה דומן (פונצ'ו, גיטריסט) ועמי וייזל (לפטי, קלידן, מתופף ובסיסט).

במשך שנים הופיעה הלהקה ברחבי הארץ ובחו"ל במסגרת פסטיבלים, מועדונים ומופעי רחוב. לרוב הלהקה מבצעת קאברים לשירי רוק פופולריים לצד שירי פולק אמריקאים מקומיים. במקביל, כיכבה הלהקה במספר תוכניות טלוויזיה מוכרות.

פסטיבל רדסטוק 2 יתקיים ב-20.10 בזאפה אמפי לייב פארק ראשון לציון.
מחיר כרטיס: 189 שקח.
לכרטיסים: 9080*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully