וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית והזמרת הצרפתיה-אנגליה ג'יין בירקין תופיע בפסטיבל "אושפיזין מוזיקלי"

13.8.2018 / 7:07

פסטיבל "אושפיזין מוזיקלי", שיתקיים בספטמבר באשדוד, יארח את מופעי הפסטיבל הצרפתי "פרנקופולי", ובמסגרת כך יופיעו כאן ג'יין בירקין, עמיר חדד, מג'יק סיסטם והזמר רפאל

ג'יין בירקין. יח"צ,
חוזרת. ג'יין בירקין/יח"צ

השחקנית, הזמרת ואייקון האופנה האנגליה-צרפתיה ג'יין בירקין תופיע בישראל עם התזמורת הסימפונית אשדוד בניצוחו של גיל שוחט. הופעתה תתקיים ב-26 בספטמבר, במשכן לאמנויות הבמה בעיר, במסגרת פסטיבל "אושפיזין מוזיקלי". השנה לראשונה יארח הפסטיבל את מופעי הפסטיבל הצרפתי "פרנקופולי" (Francofolies), ובמסגרת כך היא תגיע לארץ, כמו גם עמיר חדד, הפועל תחת הכינוי AMIR, מג'יק סיסטם והזמר רפאל.

בירקין, שכבר ביקרה בישראל בעבר, נודעה במידה רבה בעקבות יחסיה האישיים והמקצועיים עם סרז' גינסבורג, עמו שרה את הלהיט מעורר הסערה "Je t'aime moi non plus", בו היא גונחת באופן המדמה יחסי מין. גינסבורג שיחקה בין השאר בסרטים המוערכים "יצרים" ו"דוגמנית עירום", וכאלילת אופנה נקרא תיק ידוע של הרמס על שמה. היא אמה של הזמרת והשחקנית שרלוט גינסבורג.

עוד בפסטיבל אושפיזין, שיתקיים בחול המועד סוכות, ב-25-27 בספטמבר, במסגרת ההפקות הישראליות: הופעתם של דני סנדרסון וגידי גוב המארחים את מזי כהן, אלון אולארצ'יק ואפרים שמיר; יהורם גאון עם מיטב שיריו; דודו פישר וסימפונט רעננה בניצוחו של דוד קריבושי; שלומית אהרון ואנסמבל גלעד אפרת המורחב, המארחים את ריקי גל; המופע "אגדת שלום שבזי" בהשתתפות סגיב כהן, שירן אברהם, גילה בשארי ועדי קיסר; המופע "מתוניסיה לירושלים" של אנסמבל ארז נטף, במופע פיוטים נדירים; שרי במופע החדש "פסיפס"; ו"היווניה" - מופע עם להיטים יוונים, בהשתתפות לימור עובד והרכב יווני אוריינטאלי.

אירוח מופעי פסטיבל "פרנקופולי", ברוח האושפיזין, נעשה במסגרת חגיגות 70 שנה ליחסים הבילטרליים ישראל צרפת ובמסגרת "עונת ישראל צרפת 2018". פסטיבל פרנקופולי החל באמצע שנות ה-80, בהפקת המפיק הצרפתי לואי פולקיר, בעיר הנמל לה רושל, במערב צרפת. הוא מקדם את היצירה הצרפתית תוך שמירה על מגוון תכנים אקלקטיים המשלבים בין כל הדורות וסגנונות המוזיקה, וכלל כ-400 אמנים בכל שנה, רובם צעירים. לאורך השנים התארח הפסטיבל במדינות שונות, בהן קנדה, בלגיה ובולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully