וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמת על חייה: הזמרת ארית'ה פרנקלין מאושפזת במצב קשה

13.8.2018 / 8:58

הזמרת האגדית ארית'ה פרנקלין מאושפזת במצב חמור בבית חולים בדטרויט, מוקפת בחברים ובבני משפחה. פרנקלין בת ה-76 נאבקת במשך שנים רבות בבעיות בריאותיות. בשנת 2011 אובחנה כחולה בסרטן הלבלב. היא נאלצה לבטל סבב הופעות שלה בקיץ האחרון מסיבות רפואיות

ארית'ה פרנקלין. Frank Micelotta, GettyImages
ארית'ה פרנקלין/GettyImages, Frank Micelotta

הזמרת האגדית ארית'ה פרנקלין מאושפזת במצב קשה מאד בבית חולים בדטרויט, כך דווח בתקשורת הזרה. מלכת שירי הנשמה מוקפת בחברים ובבני משפחה. פרנקלין בת ה-76 נאבקת במשך שנים רבות בבעיות בריאותיות. בשנת 2011 אובחנה כחולה בסרטן הלבלב. היא נאלצה לבטל סבב הופעות שלה בקיץ האחרון מסיבות רפואיות.

פרנקלין היא לא רק זמרת ויוצרת אמריקאית אלא סמל של ממש. היא נולדה לפני 76 שנה בממפיס, טנסי, וגדלה בדטרויט שבמישיגן. היא החלה את דרכה כילדה, כששרה גוספל עם אחיותיה בכנסיה בדטרויט, שבה אביה היה כומר, והחלה להקליט כבר בנעוריה. היא נודעה כזמרת שירי נשמה ורית'ם אנד בלוז, ועם זאת עסקה גם בג'אז, ברוק, בבלוז, בפופ, בגוספל ובאופרה. היא ביצעה בין השאר את הלהיטים הענקיים "Respect", "Think" ו-"A natural woman".

בסוף שנות השישים זכתה בכינוי "מלכת הסול". פרנקלין זכתה ב-18 פרסי גראמי. היא אחת הזמרות המצליחות ביותר במכירות בכל הזמנים - עם מעל ל-75 מיליון אלבומים שמכרה ברחבי העולם. היא גם השתתפה בסרטים שונים, ובהם "האחים בלוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully