וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריר וטעים: מסתמן כי התגלתה סצינת עירום גנוזה של מרילין מונרו

13.8.2018 / 9:41

במהלך מחקר לספר חדש על מרילין מונרו, נחשפה סצינת עירום מסרטה האחרון, שנגנזה אך נשמרה בכספת בידי מפיק הסרט, שראה בה אבן דרך קולנועית. לא ברור מה יעלה בגורלה והאם נזכה לראותה

מערכת וואלה!

המותחן האפל "יוצאי הדופן" ("The Misfits") יצא לאקרנים ב-1961, והתפרסם גם כסרט הארוך שמרילין מונרו הספיקה להשלים לפני מותה בטרם עת. היום, כמעט כשישים שנה לאחר צאתו, נחשפה מה שהיא ככל הנראה סצנה מתוכו.

מדובר בסצינת עירום חלקי של מרילין מונרו, שמקיימת במהלכה יחסי מין עם קלרק גייבל, כוכב הענק שהופיע כאן בצידה, ומורידה את הסדין כדי לחשוף קמעה מגופה. אם אכן בכך אמורים הדברים, הרי שמדובר באחת מסצינות העירום הראשונות של כוכבת הוליוודית בעלת שם בעידן הסרט המדבר.

את הקטע האבוד חשף צ'רלס קסיליו לצורך מחקר לקראת ביוגרפיה על חייה של מונרו, שיוצאת השבוע לאור באנגליה. התברר לו כי במאי הסרט ג'ון יוסטון בחר בסופו של דבר שלא לשלב בתוצאה המוגמרת את הסצינה, כיוון שחשב כי היא מיותרת. המפיק, פרנק טיילור, סבר אחרת, וחשב שהיא איקונית ופורצת דרך - והוא צדק, כמובן, כי עובדה שגם ב-2018 אנחנו מתעניינים בה. לאחר מותו בסוף שנות התשעים, בנו, קרטיס טיילור, שמר על הגחלת ושמר על הקטע האבוד בכספת, וכך הוא בא לתשומת לבנו כיום.

ורק שאלה אחת עומדת בעינה - מה יעלה בגורל הקטע הגנוז והאם נזכה גם לראות אותו ולא רק לשמוע עליו? קרטיס טיילור הודיע שטרם התקבלה החלטה בעניין.

תמונות של מרילין מונרו בתערוכה מקוונת חדשה. סריקה
לא מפסיקה להפתיע. מרילין מונרו/סריקה
מרילין מונרו בצילום מתוך "The Essential Marilyn Monro" מאת מילטון ה. גרין. מילטון ה. גרין, צילום מסך
מתנה שממשיכה לתת. מרילין מונרו/צילום מסך, מילטון ה. גרין
מרילין מונרו מצטלמת בעירום בגיל 22. טום קלי, סריקה
המפיק צדק. מרילין מונרו/סריקה, טום קלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully