וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא משנה הערוץ שאליו אגיע - נדבר חופשי ונתקוף את מי שמגיע לו"

15.8.2018 / 7:43

המשא ומתן על עתיד "גב האומה" לאחר מיזוג ערוץ עשר ורשת ("נפגשתי עם כל מי שרלוונטי, אין החלטות"), התפקיד של הסאטירה ("לא להחליף שלטון"), והג'וב הזמני החדש כממלא מקומו של רזי ברקאי ("מקווה לא לחרב לו"). ריאיון עם איש הטלוויזיה והסאטיריקן ליאור שליין. צפו

ראיון עם ליאור שליין באולפן גלי צה"ל, אוגוסט 2018/כתב: שגיא בן נון, צלם: אבי כהן, עריכה: אביב ארגז

שבוע לאחר אישור מיזוג ערוץ עשר עם רשת, עדיין לא ידוע מה יעלה בגורל התכנית "גב האומה". לא מעט דם רע זרם בעבר בין המגיש והעורך של התכנית, ליאור שליין, לבין "רשת" שבה הגיש את "מצב האומה", ונטש בטריקת דלת. בשלב זה, אומר שליין בראיון לוואלה! תרבות, הוא מקיים משאים ומתנים עם מספר ערוצים, בהם התאגיד. "פגשתי את כל מי שצריך. אני מאוד מקווה שהתכנית תמצא בית מתאים. תהיה סמוך ובטוח, שלאן שהתכנית הזאת תגיע, איפה שאנחנו נהיה, אנחנו נגיד את דעתנו על כל מה שקורה, ונסגור חשבון עם כל מי שמגיע לו, בשמאל, בימין, יהודים, ערבים, חילוניים, דתיים".

נפגשנו עם איש הטלוויזיה והסאטיריקן באולפן גלי צה"ל, שבה שליין משמש בחודש אוגוסט כממלא מקום של רזי ברקאי בהגשת תכנית האקטואליה "מה בוער" בגלי צה"ל, בעקבות יציאתו של ברקאי לחופשת קיץ. "זה כבוד גדול, ואני מאוד מקווה שבחודש שאני פה לא אחרב את המפעל שבנה רזי במשך רבע מאה", צוחק שליין. בראיון, בדקנו בין השאר האם לפני השידור הראשון בגל"צ קיבל עצות מבת זוגו, אשת גלי צה"ל לשעבר ח"כ מרב מיכאלי, איך חש בעקבות עזיבתו של תם אהרון את "גב האומה", והאם הוא מקווה שתכניתו יכולה לשנות את המציאות.

בנוסף, שליין הגיב לתחקיר שפורסם באתר מאקו, בו נטען כי התעמר בעובדיו, לעג להם, זרק עליהם כיסאות ואף השליך המבורגר על מפיקה. "חשוב לי מאוד שתדעו, שזה לא היה ולא נברא. לא אלימות, לא התעללות, לא שום דבר מכל הדברים האלה", מבהיר שליין. "יש עובד אחד שבא בשמו ואמר דברים, ואני הגשתי נגדו תביעת דיבה. אנחנו לא נרחיב את הדיבור על האיש מכמה סיבות, אחת מהן היא הסיבה המשפטית".

צפו בראיון המלא עם שליין (בווידאו מעל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully