וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'ימבו ג'יי ולהקת ספא מתמודדים עם "פירות ההצלחה"

15.8.2018 / 0:24

ההצלחה הגדולה של ג'ימבו ג'יי הביאה עמה הצעות לקמפיינים, ואחת כזו אף הבשילה לכדי תחילת עבודה על פרסומת שלבסוף נגנזה. את הלחן הזה לקחו ג'ימבו ג'יי ולהקת ספא, כתבו לו מילים חדשות שמספרות את הסיפור, וכך נולד "פירות ההצלחה", שזוכה כעת לקליפ הולם. צפו

בימוי: גילי בית הלחמי

ההצלחה הגדולה של ג'ימבו ג'יי, בפרט עם הלהיט "עשיתי", הביאה עמה מטבע הדברים הצעות רווחיות לקמפיינים. אחת כזו אף הבשילה לכדי תחילת עבודה על פרסומת שלבסוף נגנזה. "השיר 'פירות ההצלחה' החל כשאני והלהקה הוזמנו לכתוב שיר לפרסומת", מספר ג'ימבו ג'יי. "לאחר מספר ניסיונות שכשלו בעקבות אי הסכמה על התוכן, החלטנו לוותר על הפרסומת ולגנוז בצער שיר שאהבנו. לבסוף בחרנו לשמור את הלחן ולכתוב מחדש את המילים כך שיספרו את הסיפור מאחורי השיר. הפזמון הוא השריד היחיד שנותר מהשיר המקורי שגנזנו.

"למרות שהחלטנו לא להשתתף בפרסומת ההיא, המפגש עם עולם הפרסום הוביל אותי ואת הלהקה לדיונים ארוכים סביב סוגיית 'ההתמסחרות' והיחס שלנו אליה. מתוך סקרנות ובעזרת הניסיון הדל שצברנו, בחרנו להרים קמפיין מיץ פיקטיבי משלנו. כתבתי בפייסבוק ואינסטגרם שאת האלבום הבא שלנו תממן חברת מיצים בשם Fruits Of Success, או בעברית - פירות ההצלחה (כמובן שאין חברה כזאת, על אף דף פייסבוק שפתחנו), ובמשך השבוע שאחרי פרסמתי בקבוקי מיץ עם משחקי מילים זולים שקשורים בפירות".

עכשיו אתם מוזמנים להאזין לשיר החדש ולצפות בקליפ שלו, בבימויה של השחקנית ואמנית שפת הסימנים גילי בית הלחמי, שכבר שיתפה פעולה עם ג'ימבו ג'יי מספר פעמים בעבר. בשוט אחד, שלל רקעים מתחלפים, שחקנים שממחיזים את העניינים ברקע וגילי עושה זאת בחזית עם שפת סימנים וגוף - הקליפ מעביר את המסר. צפו בו למעלה.

הופעות קרובות

20 בספטמבר - צוללת הצהובה, ירושלים
פסטיבל אינדינגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully