וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירב לא מבינה איך היא נתפשת כלפי חוץ - וזה מסוכן

בן בירון

16.8.2018 / 7:49

היום שאחרי פרשת הפורנו: הקנאה של מירב העבירה אותה על דעתה, גם אסי לא סגור על מי זו באמת מריה והשיחות על הגמר צוברות תאוצה. אה, גם מחנה קיץ היה לנו שם. בלוג האח הגדול

צילום מסך

אם הייתי צריך לבחור תמה אחת לפרק ששודר אתמול כנראה שהייתי בוחר במודעות. כאילו, יש סיכוי שהייתי מתלבט לרגע בין מודעות לבין איך ממשיכים לשדר תכנית לכל המשפחה אחרי ששידרנו חמש דקות של פורנו רך, אבל בסוף הייתי נשאר עם מודעות. משימת מחנה הקיץ שהפיל האח על הדיירים בה התבקשו להשאיר מאחור את הנוחיות של הבית ולצאת למגוון פעילויות בחצר, היא בבחינת העינוי האחרון שאפשר להפעיל על חשוד בפעילות טרור שטרם נשבר. כמובן שלגמרי במקרה השהייה הארוכה של הדיירים בחצר איפשרה להם להיות הרבה יותר חשופים לצעקות מהעולם החיצון. צעקות שבמקרה של אדל ומירב הובילו למבחן מציאות לא פשוט בכלל. אגב, שלושה שבועות לסיום והדיירים גם ככה היו מעדיפים לעבור עקירת שן בינה ללא הרדמה מאשר לראות את הפרצופים אחד של השני אז להוסיף לכל הסביבה המתוחה הזאת גם מדי דקרון, נמלים אדומות ואורן מחטי? מהלך מרושע אח גדול. גאוני אך מרושע.

לא ברור מה היה אופי החברות בין אביבית ואדל לפני שנכנסו לבית אבל מסתבר שכמו התוספות של אביבית - גם אותה היה ניתן לפרק בקלות. אדל הפכה להיות הסימה החדשה של מירב, מה שאומר שהשתיים עסוקות רוב היום בתחביב האהוב עליהן - לדבר על כמה אביבית בכלל לא מעניינת אותן ומי היא חושבת שהיא? למה שהיא תעניין אותנו, אנחנו בכלל נהיינו חברות בגלל משהו אחר לגמרי שלא קשור לשנאה לאביבית בר זוהר. מה, אתם שואלים? לא זוכרות כרגע אבל תראו את אביבית איך היא יושבת לבד בפינה רק כדי שיצלמו אותה. איכס. איזו צבועה! כן, כמו בסרט "החשוד המיידי" של בריאן סינגר בו אף אחד לא חושד ברוג'ר קינט עד הרגע האחרון, גם כאן מסתבר שסימה בכר הייתה רק הסחת דעת מפני האויבת האמיתית של בר זוהר - מירב.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
הקנאה של מירב העבירה אותה על דעתה/צילום מסך, צילום מסך

מרגיש לי שאני צריך להתייחס למירב בעדינות יתרה. כפי אפשר ללמוד מהתגובה שלה לכך שדניאל הוזהרה להתרחק ממנה, היא לא באמת מבינה איך ההתנהגות שלה נתפסת מחוץ לבית וזה כמעט מדאיג. לנו הצופים קשה להבין איך מישהי ששמה לעצמה למטרה למוטט את חייו של אדם אחר, לא מבינה מדוע הצופים בבית רואים אותה כרעה. בשונה מ"נבלים" קודמים של "האח הגדול" - מנחם בן, משפחת מיילי או שי חי, מירב דווקא בטוחה שהיא הגיבורה של העונה. היא בסך הכל יושבת לא כלואה במגדל, מסרקת את שיערה וממתינה שהאביר על הסוס הלבן יבוא ויחלץ אותה בלי שהוא יישרף על ידי "דרקון אביבית" ששומר על המגדל. מודעות כבר אמרתי?

מילא מירב שהיא בתולת ריאליטי שלא מצליחה לחשוב איך נראית הגרסה הערוכה של עצמה. אדל בספלוב הייתה כנראה בכל ריאליטי בישראל, באמת, כדאי שמישהו יוודא שהיא לא הספוג מראשון שהפסיד לספוג מרמת הגולן בפרק האלמותי של ששטוס. ובכל זאת, כאשר אורחים מבחוץ צועקים לה שהיא רעה, היא מתפרקת לרסיסים ולא מאמינה שיש בעולם הזה מישהו שחושב שהיא לא מתוקה כמו מיכל הקטנה על שיערות סבתא. אגב, אם כבר ההפקה דואגת שיבואו אנשים ויצעקו דברים עם מגפון כדי להכניס קצת עניין לבית, אפשר לבקש מהם שגם יקרינו אותו בכתוביות. כי כל מה שאני ראיתי שצעקו לדיירים השבוע, זה "אני נכנס למעלית. אין קליטה. לא שומע אותך. ביי".

עוד באותו נושא

שידרו פורנו במקום האח הגדול: ברשת צוחקים על הפאדיחה של הוט

לכתבה המלאה
האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
משימה שהיא חלום שהתגשם?/צילום מסך, צילום מסך

אולי כדי לאזן קצת את התחושות השליליות בבית, הזוכים במשימה השבועית זכו לצאת מהבית לקניות ליליות באחד מסניפיה של רשת שיווק גדולה. כמובן שהקבוצה שזכתה בתחרות היא הקבוצה של ישראל, רועי, אדל ואביבית, כי באמת אין סיבה שלא להכניס עוד קצת חוסר ביטחון במירב שהקנאה גם ככה העבירה אותה על דעתה. כאשר הדיירים מוברחים מחוץ לבית הגדול בוואן, הם המומים לגלות שמחוץ לבית החיים ממשיכים כסדרם - הכבישים אותם כבישים, הנהגים עדיין משחקים בסלולר ועדיין טונה בשמן עולה יותר מטונה במים. והרי למי מאיתנו אין חלום להיכנס יום אחד בפיג'מה לסופר מרקט ענק שהוא רק שלו ולקנות מכל מה שבא שליד. מסתבר שלאביבית. כי היא כמעט ומוותרת על המשימה כשהיא מגלה שהיא תצטרך לצאת מהבית בלי איפור. כי כולם יודעים שגם כשביונסה שרה: I Woke Up Like This, היא מתכוונת לאיך שהיא נראית אחרי שלוש שעות של איפור ועיצוב שיער. פלולס.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
גם אסי התבלבל: מרינה? מריה?/צילום מסך, צילום מסך

משולי הפרק הקודם: דיירי הבית נחצו ביניהם האם רועי או ישראל ראויים להבטיח את מקומם בגמר. מסתבר שהדיירים ממש מעריכים את הדרך שרועי עשה במהלך העונה. עכשיו, כאילו, מבלי לזלזל חלילה, איזו דרך רועי עשה במהלך העונה? למרות המראה החינני והידידות הקרובה שלו עם מריה ממנזר השתקניות, השינוי הכי גדול שראיתי אצל רועי העונה הוא ההחלטה להפסיק עם תספורת המוהוק ולעבור לתספורת ספיחס גברית יותר. בקיצור, אם מישהו מצופי 26 יכול לספר לנו בתגובות על המסע שרועי עבר העונה - נשמח.

ההדחה של דניאל הייתה צפויה אך מבאסת. סביר להניח שאם לא הייתה נכנסת בכניסה המאוחרת דניאל הייתה יכולה להגיע לגמר בקלות. יש בה שילוב של חן שמתאים למתמודדות בתחרות מלכת היופי של ישראל יחד עם חספוס שכאילו נלקח מטופס הגשת מועמדות לתחרות מלכת המדבר. הסכסוך עם אלי הוכיח לנו שהיא לא מפחדת לשלוף ציפורניים ובפרק ששודר אתמול אפילו זכינו לראות אותה שוקלת לבצע עריקה למחנה אביבית. לא נורא, איך אומרים אצלנו? נתראה בהשקות.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
מלכת היופי פוגשת את מלכת המדבר/צילום מסך, צילום מסך

שחור ופתור

"מי אמר שאני לא אוהבת אותך?" (מירב לאביבית; לפעמים מעשים זה מספיק)
"הנשמה הפנימית שלך לא יפה בעיניי" (אביבית למירב; אגב, בנשמה חיצונית אביבית התכוונה לזה שהיא קוראת לאנשים נשמה כל הזמן)
"נשים זה אחלה עם! אין כמו נשים" (מירב; כשמדברים על פמיניזם רדיקלי מתכוונים לזה)
"אני מתחילה לאכול סרטים שעשינו משהו לא בסדר" (מירב לאדל; מה שנקרא - שיהיה לך בתיאבון)
"והדייר הבא שנשאר בבית…. מרינה, זאת את!" (אסי ישראלוף פונה אל מריה; התלבט בין נו, ההיא, איך קוראים לה לבין מרינה ובסוף הלך על מרינה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully