וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיפה לנטפליקס: מיזם חדש יעודד תסריטים ישראלים בשפה האנגלית

16.8.2018 / 10:52

פרויקט חדש של תדמור אנטרטיינמנט, קשת אינטרנשיונל, קרן רבינוביץ' ופסטיבל חיפה יעניק מענקים כספיים לפרויקטים ישראלים בשפה האנגלית וינסה לקצר להם את הדרך לתעשייה האמריקאית

יח"צ - חד פעמי

בעבר, כל בוגר טרי של החוג לקולנוע חלם שסרטו יתקבל לפסטיבל אירופאי. היום, קולנוענים צעירים שואפים למקום אחר - שנטפליקס תרכוש את התוצר שלהם וכדומה. במסגרת ההשתלבות ההולכת וגוברת של העשייה הישראלית בתעשייה האמריקאית, נפתח עכשיו אופק חדש ליוצרים המקומיים.

מדובר במיזם חדש בשם "המזקקה לתסריט חיפה", המשותפת לפסטיבל הקולנוע בעיר, לקרן רבינוביץ', לתדמור אנטרטיינמנט, קשת אינטרנשיונל ואנדיבור קונטנט. במסגרת זו, יוענקו לשמונה פרויקטים מענקי פיתוח של 50 אלף שקל לכל אחד, והייחוד בניגוד לקרנות אחרות שקיימות בארץ, שהפעם ההשקעה תהיה בתסריטים תוצרת הארץ אך דוברי אנגלית - כלומר, כאלה שמראש מיועדים לשוק הבינלאומי.

הדדליין להגשת ההצעות מוקדם מאוד - השני לספטמבר הקרוב, כלומר בעוד כשבועיים. הכוונה היא שכבר בפסטיבל חיפה הבא עלינו לטובה, בשלהי החודש הבא, יתקיימו פרזנטציות של הפרויקטים שהוגשו, ואז ייבחרו מתוכם שמונת הטובים ביותר.

הנבחרים ישתתפו בסדנה קבוצתית בחיפה בחורף הקרוב, ובאירוע מיוחד של הצגת הפרויקטים לבכירי ובכירות תעשיית הטלוויזיה הבינלאומית בכנס INTV של קשת במרץ 2018.

עורכת הפרויקט היא רות לב ארי ומנהליו האמנותיים הם גלעד אמיליו שנקר ויובל הורוביץ.

את הקול הקורא של הפרויקט ניתן למצוא באתר הרשמי של הפסטיבל.

פאודה עונה 2 פרק 9. צילום מסך
כולם רוצים להיות "פאודה" הבא/צילום מסך
גלעד אמיליו שנקר. איה אפרים,
ינהל אמנותית. גלעד אמיליו שנקר/איה אפרים
  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully