וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"Disenchantment": הסדרה החדשה של יוצר "משפחת סימפסון" היא אסופת בדיחות קרש

16.8.2018 / 20:18

ייתכן ש-"Disenchantment" פשוט מפגינה קרטוע של פרקים ראשונים ולאחר מכן תהפוך ליהלום כמו קודמותיו של מאט גריינינג, אלא שאם "משפחת סימפסון" ו"פיוצ'רמה" הפגינו ייחוד וקסם שאיפשרו לנו להיתלות בהן כבר מההתחלה, הסדרה החדשה ממש לא שם. משהו בה פשוט לא מתקתק

יח"צ - חד פעמי

קשה היה לא להתרגש לקראת "Disenchantment" - בסך הכל סדרה שלישית של אחד מהיוצרים הגאונים בטלוויזיה, מאט גריינינג, שחוזר עם יצירה חדשה זו הפעם השלישית בלבד ב-29 שנים. שתי הקודמות, "משפחת סימפסון" שעלתה ב-1989 ו"פיוצ'רמה" שהגיעה עשור אחרי כן, אמנם איבדו בשלב מסוים את דרכן, אבל אי אפשר להפחית בחשיבותן, והעונות הטובות שלהן עדיין עומדות היום כיצירות פאר. על כן ברור שהציפיות מהסדרה החדשה גבוהות במיוחד, אך גם בלי השוואות מיותרות, "Disenchantment" מפספסת לחלוטין את הפוטנציאל העצום שלה.

על הנייר היא נשמעה כמו גרסת פנטזיה ל"פיוצ'רמה". בסדרה ההיא בחור לוזר בן זמננו מתעורר בשנת 3000 אל עולם עתידני מופלא של פיתוחים מדעיים מדהימים, חייזרים משונים, רובוטים בעלי תודעה ובני תערובת למיניהם. האפשרויות היצירתיות היו בלי נדלות, והיוצרים ניצלו אותן היטב על מנת ליצור סיפורים ללא גבולות, המאוכלסים על ידי דמויות אהובות שיצרו קהילה חלופית מקסימה. במקרה של "Disenchantment" (התפכחות מאשליה, או פשוטו כמשמעו - היעדר קסם), העלילה מתרחשת בעיר קסומה בשם דרימלנד, חלק מיקום הכולל בו אלפים, טרולים, ענקים, אבירים, מכשפים, מפלצות, רפטיליאנים, שדים, פיות וכהנה וכהנה. למרבה הצער, למרות כל האלמנטים הקסומים, יש ב-"Disenchantment" מעט מדי קסם.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

  • עוד באותו נושא:
  • Disenchantment

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully