וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברת שיא נוסף: נטע ברזילי כבשה את מצעד הפזמונים האמריקני

19.8.2018 / 7:00

הישג גדול נוסף לנטע ברזילי: "Toy", השיר שזכה באירוויזיון, כבש גם את המקום הראשון במצעד הבילבורד הנחשב. בכך עקפה נטע ברזילי להיטים של כריסטינה אגילרה, אנריקה אגלסיאס וסיה. ברזילי: "זו שנה מדהימה"

הישג גדול נוסף לשיר "Toy" של נטע ברזילי: השיר שזכה באירוויזיון כבש את המקום הראשון במצעד שירי הדאנס של הבילבורד. בכך עקפה ברזילי להיטים של כוכבים בינאלומיים כמו כריסטינה אגילרה, אנריקה אגלסיאס, דיויד גואטה, סיה, יו-2 וקלין בנדיט.

ברזילי, הנמצאת בסיבוב פרומו עולמי בימים אלו, לא הסתירה את התרגשותה הרבה מכך שהעפילה לפסגת המצעד. "הידיעה הזו תפסה אותי ממש כאן בארצות הברית, במהלך סיבוב פרומו בניו יורק", מסרה. "בדיוק ירדתי מהטיסה, וזו ההודעה הראשונה שקיבלתי, מיד איך שפתחתי את הטלפון. זה בוקר מרגש מאוד עבורי, התבשרתי על ידי חברת BMG בארצות הברית על ההישג המדהים במצעד הבילבורד. זה מרגש אותי מאוד, אני אסירת תודה על כל מה שקורה מסביב, זו שנה מדהימה, והחוויה שאני עוברת פשוט מטורפת".

מצעד שירי הדאנס של הבילבורד הינו מצעד שבועי ותיק ונחשב שמפרסם מגזין הבילבורד בארצות הברית, המדרג את השירים הפופולריים ביותר במועדונים ברחבי המדינה, בהתבסס על מדגם השמעות של תקליטנים. המצעד נוסד לפני 42 שנה. אגב, מדונה שחגגה בשבוע שעבר 60, היא האמנית המצליחה ביותר בתולדות המצעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully