וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוס דיקינסון, סולנה של להקת איירון מיידן, יגיע לישראל

19.8.2018 / 7:00

סולן להקת המטאל האגדית איירון מיידן, ברוס דיקינסון, יגיע לראשונה בישראל לרגל צאת ספרו האוטוביוגרפי, "מה עושה הכפתור הזה" שמו. דיקינסון ישמיע משירי הלהקה ויגולל סיפורים עליה ועל חייו

ברוס דיקינסון. באדיבות Bruce Dickinson Productions,
ברוס דיקינסון/באדיבות Bruce Dickinson Productions

ברוס דיקינסון, סולנה של להקת איירון מיידן, יגיע לראשונה בישראל, ב-3 בדצמבר בבית האופרה - המשכן לאמנויות הבמה, בתל אביב. דיקינסון יקיים את מופעו "Spoken Word", לרגל צאת ספרו האוטוביוגרפי, "מה עושה הכפתור הזה" שמו. הוא לא צפוי לשיר, אלא להשמיע משירי להקתו.

דיקינסון בן ה-60 הוא זמר, יוצר, מוזיקאי וטייס אנגלי. הוא סולנה השני של איירון מיידן, שהחליף את הסולן המקורי, פול דיאנו, בשנת 1981. שנה לאחר מכן יצא אלבומה השלישי של הלהקה, " The Number of the Beast" שמו, שבו השתתף לראשונה. בשנת 1993 דיקינסון נטש את הלהקה (והוחלף על ידי בלייז ביילי) כדי להתמקד בקריירת הסולו שלו, במסגרתה שר בסגנונות הבי מטאל ורוק שונים. הוא שב ללהקה, וחזר אליה בשנת 1999. בתקופת העדרותו מאיירון מיידן, בשנות התשעים, הלהקה הופיע בלעדיו בישראל, בסינרמה. בפברואר 2007 דווח כי דיקנסון, שהינו גם טייס מוסמך, הוא שהטיס לארץ את קבוצת הכדורגל "גלזגו ריינג'רס".

במהלך המופע, ישמיע דיקינסון משירי הלהקה וכן יספר על ילדותו, על הקריירה המוזיקלית שלו לפני ותוך כדי הצטרפותו ללהקה, סיפורים מאחורי הקלעים על הלהקה המיתולוגית, מקריירת הסולו שלו. הקהל יוכל לשאול אותו על חייו. כל רוכשי הכרטיסים להופעה יקבלו בערב המופע עותק של הספר באנגלית.

על הפקת המופע חתומה חברת ASM. מחירי הכרטיסים: בין 299 ל-499 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully