וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבנה קרס בהופעה של בקסטריט בויז - 14 בני אדם נפצעו

19.8.2018 / 9:40

סופת רוחות וגשמים שפקדה את אזור המופע של להקת הבנים גרמה לקריסתו של אוהל ולפציעתם של חלק מהצופים; "אנחנו מחכים ומתפללים עבור המעריצים שלנו שנפצעו", צייץ ניק קרטר במהלך האירוע. ההופעה בסופו של דבר בוטלה

כ-14 צופים שהגיעו אמש (שבת) לצפות בהופעה של להקת הבנים "בקסטריט בויז" בהיכל "קזינו וינסטאר" שבאוקלהומה, נפצעו ונפגעו כתוצאה מקריסת אוהל שהוצב בכניסה לאולם המופעים. על פי הדיווחים הרשמיים, בסביבות השעה 17:30 (שעון ארה"ב) רוחות חזקות במהירות של כ-80 קמ"ש הפילו את אחת הקורות שתמכו באוהל, וכתוצאה מכך נפצעו חלק מהעומדים בתור. ההופעה בסופו של דבר בוטלה.

בקסטריט בויז בישראל 2018. אורית פניני,
בקסטריט בויז/אורית פניני

עם תחילת הסופה, הורו כוחות הביטחון לצופים שהגיעו למקום ההופעה לחפש מחסה, בשל גשמים ורוחות חזקים שפקדו את האזור. רוב הצופים נשמעו להוראות והתרחקו, אך המעריצים שכבר עמדו בכניסה לאוהל לא שמעו את ההוראות ונפגעו. פרמדיקים וכוחות ביטחון שהיו במקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצועים ופינו אותם לבית החולים.

"אנחנו מחכים ומתפללים עבור המעריצים שלנו שנפצעו. אם יתאפשר לנו להופיע, אנחנו מוכנים לעשות את זה. אבל הבטיחות לפני הכל", צייץ במהלך האירוע ניק קרטר, אחד מחברי הלהקה. "לצערנו הרב, בעקבות הנזק שגרם בשל הסופה שהכתה מוקדם יותר הערב, אנחנו לא יכולים לעלות להופיע. בטיחות היא תמיד במקום הראשון. תשמרו על הכרטיסים שלכם, כי הבקסטריט בויז תמיד חוזרים בסוף", הוסיף קווין ריצ'רדסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully