וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה ארג'נטו: "לא נגעתי במתלונן נגדי. בן זוגי אנתוני בורדיין שילם לו כדי למנוע פרסום שלילי"

21.8.2018 / 18:38

העלילה מסתבכת: הקולנוענית מכחישה את ההאשמות כי תקפה מינית את השחקן ג'ימי בנט בעודו נער. אז למה שילמה לו דמי שתיקה? לטענתה, זה היה רעיון של בן זוגה דאז אנתוני בורדיין, כדי למנוע פרסום שלילי סביבם. השף, בינתיים, התאבד, כך שאת הצד שלו כבר אי אפשר לשמוע

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

לפני יומיים פורסמו ההאשמות נגד אסיה ארג'נטו בעוון תקיפה מינית של נער. הרשת מיהרה לחרוץ את דינה ורבים התנערו ממנה ואף ניצלו את היותה אחת המובילות של ה-MeToo כדי לנסות ולפגוע בתנועה כולה. בתחילה, הקולנוענית לא הגיבה לדברים אך היום (שלישי) היא מפרסמת הכחשה גורפת הדוחה מכל ומכל את ההאשמות נגדה.

בניגוד לתגובה, לפיהן תקפה מינית את השחקן ג'ימי בנט בעת שהיה בן 17, אומרת ארג'נטו כי מעולם לא קיימה עמו שום קשר מיני, וכי היחסים ביניהם היו אפלטוניים בלבד. מדוע, אם כך, מוכיחים מסמכים כי שילמה לו דמי שתיקה בסך מאות אלפי דולרים? לטענתה, היה זה רעיון של בן זוגה, השף אנתוני בורדיין, שהתאבד מוקדם יותר השנה בנסיבות לא ברורות ולכן לא יכול כמובן להגיב בעצמו לדברים.

"בנט ניצל את החשיפה שלי בהיותי אחת המתלוננות המובילות נגד הארווי ויינשטיין כדי להוציא ממני כספים, וזאת לאחר שכבר פתח בהליכים משפטיים נגד משפחתו ודרש מהם פיצויים בגובה מיליוני דולרים", סיפרה. "הוא ידע שבן הזוג שלי אדם עשיר שדואג למוניטין שלו, ואכן אנתוני שילם לו כדי למנוע פרסום שלילי סביבנו. הסכמנו לעזור לו, גם מתוך חמלה, ובתנאי שלהבא לא נשמע ממנו".

אנתוני בורדיין. GettyImages
כבר לא יכול להעיד. אנתוני בורדיין/GettyImages

תגובתו של בנט לדברים טרם התקבלה. משטרת לוס אנג'לס, מצידה, פתחה בחקירה.

כזכור, ג'ימי בנט כיכב כילד בן שבע בסרטה הפרוע של ארג'נטו, "עקוב הוא הלב". השניים שמרו על קשר, והוא ראה בה כאם. לטענתו, היא תקפה אותו מינית לפני חמש שנים, כשהיה בן 17 בלבד. השניים נפגשו בחדר מלון בלוס אנג'לס, ולדבריו היא השקתה אותו באלכוהול ואז פשטה את מכנסיו וביצעה בו מין אוראלי. לאחר מכן, טיפסה עליו והשניים קיימו יחסי מין, ואז היא צילמה כמה תמונות שלהם.

בנט, לפי הדיווחים, לא תיכנן בתחילה לפתוח בהליכים כלשהם נגד ארג'נטו, אך כשראה אותה מדברת בקולן של קורבנות תקיפה מינית, החליט שהגיעו מים עד נפש, ואז איים לתבוע אותה. בסופו של דבר, ועל כך אין מחלוקת, השניים הגיעו לפשרה מחוץ לבית המשפט והקולנוענית שילמה לו מאות אלפי דולרים. עכשיו, נותר למשטרה להכריע מדוע באמת עשתה זאת. שאלה נוספת, שאי אפשר שלא לשאול: האם ייתכן כי התאבדותו של בורדיין קשורה באיזושהי צורה לפרסומים החדשים שיצאו היום?

עוד באותו נושא

פרידה מרוקסטאר: מדוע אנתוני בורדיין שם קץ לחייו?

לכתבה המלאה
ג'ימי בנט. צילום מסך
ג'ימי בנט כילד עם אסיה ארג'נטו ב"עקוב הוא הלב"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully