וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: במאי הפרק הבא בסדרת סרטי "ג'יימס בונד" פרש לפני תחילת הצילומים

21.8.2018 / 23:44

במאי "טריינספוטינג", שהיה אמור לביים את הפרק החדש בסדרת להיטי הריגול, עזב את הפרויקט לפני תחילת ההפקה בשל "פערי תפיסה אמנותיים". טרם נקבע מי יהיה מחליפו

יח"צ - חד פעמי

דרמה - עוד לפני שנורתה הירייה הראשונה. דני בויל, הבמאי הבריטי המהולל שהיה אמור לעמוד מאחורי המצלמה בפרק הבא בסדרת סרטי ג'יימס בונד, פרש מן הפרויקט עוד לפני תחילת ההפקה בדצמבר הקרוב. כך, לפי פרסומים בתקשורת הבינלאומית.

הסיבה לפרישה, כפי שקורה לעתים קרובות בהוליווד, היא "פערי תפיסה אמנותיים" בין הבמאי למפיקי ומפיקות הסרט - כלומר, הוא רצה לקחת אותו לכיוון אחד, אולי אישי יותר, הם חשבו על כיוון אחר, וזה נגמר בפיצוץ. כך קרה למשל בשנה שעברה עם פיל לורד וכריס מילר, שהיו אמורים לביים את "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים", אם כי אז זה היה בשלב מתקדם יותר של הפרויקט.

בויל, שהתפרסם כבמאי "טריינספוטינג", היה אמור לרשת את סם מנדז, שביים את שני הפרקים האחרונים בסדרה, "סקייפול" ו"ספקטר". על פניו, זה נראה היה כמו ליהוק אידיאלי, שכן הוא מכיר היטב את דניאל קרייג, המגלם כרגע את סוכן 007, עמו עבד בעבר בטקס הפתיחה של אולימפיאדת לונדון,.אך בסופו של דבר, השידוך המבטיח לא הסתיים כצפוי. כעת נותר לראות איזה במאי ייבחר במקומו, ואפשר לנחש כי ההפקה תחפש הפעם קולנוען צייתן יותר.

המארגן של אולימפיאדת 2012 דני בויל. Lars Baron, GettyImages
לא יקרה. דני בויל/GettyImages, Lars Baron
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחכה לבמאי צייתן יותר. דניאל קרייג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully