וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוטשת את האחים הפלסטינים שלך": רוג'ר ווטרס במכתב ללנה דל ריי

22.8.2018 / 12:06

בא להשחיר ויצא מושחר: לא באמת חשבתם שההופעה של לנה דל ריי תעבור בלי מכתב תחנונים טהרני של רוג'ר ווטרס שמפציר בה להחרים את ישראל, נכון? מזל שהתגובה של הזמרת שוב הייתה מושלמת. בקיצור, ללורד יש עוד מה ללמוד

רוג'ר ווטרס הלוואי שלא היית כאן. באדיבות HOT8,
"מפציר בך לנסות להצטרף למחאה"/באדיבות HOT8

לא באמת חשבתם שההופעה הקרבה ובאה של לנה דל ריי בישראל תעבור בלי פרובוקציה חביבה אך זועמת מצד המוזיקאי ופעיל ה-BDS הנמרץ - רוג'ר ווטרס. במכתב שפרסם אתמול בלילה (שלישי) בעמוד הפייסבוק שלו, פנה ווטרס לדל ריי באופן אישי וביקש ממנה לשקול מחדש את ההחלטה להופיע בארץ במסגרת פסטיבל "מטאור".

"לנה דל ריי היקרה, קראתי את התגובה שלך בטוויטר, אבל אולי אני יכול לעזור ולהבהיר לך כמה דברים. המצב של פלסטין הוא ייחודי ותנועת ה-BDS בוחרת לפעול לטובת האוכלוסייה הפלסטינית. מתוך כבוד ובצעד פוליטי, אני ורבים אחרים תומכים בציבור הפלסטיני ובמאבק שלהם על זכויות אדם בסיסיות. כך שמנגד, להתעלם מהחרם שמתנהל על ישראל הוא אקט פוליטי שתומך במדינת האפרטהייד שמונעת מהם את אותן זכויות האדם. גם אם את מאמינה לעצמך שאת נייטרלית, חתן פרס הנובל דזמונד טוטו אמר ובצדק: 'אם אתה נייטרלי במצבי עוול, בחרת בצד של המדכא'. אני מפציר בך לנסות להצטרף למחאה ולשקול בכובד ראש אם להופיע בפסטיבל 'מטאור'. אין לי ספק שהמפיקים הישראלים משלמים לך הון, הם ידועים בזה. אבל האם המחיר שווה את חציית הכביש מדמשק כדי לנטוש את האחים והאחיות הפלסטינים שלך בשעת הצורך שלהם?".

עוד באותו נושא

לנה דל-ריי מגיבה לפניית ה-BDS להחרים את ישראל - "אופיע למרות התנגדותי לממשלה"

לכתבה המלאה
לנה דל ריי. Neil Krug, מערכת וואלה! NEWS
לא מתרגשת מהתגובות/מערכת וואלה! NEWS, Neil Krug

דל ריי מצדה, המשיכה להגיב בנונשלנטיות למטח הביקורת ופרסמה שעתיים אחרי ווטרס בעמוד האינסטגרם שלה, תגובה למכתב האישי: "השקפת העולם שלי על דמוקרטיה ודיכוי מיושרות עם הדעות הכי ליברליות שיש. אבל אנחנו נופיע בישראל. זה כבר נאמר. אני מבינה את החשש שאני אולי לא מביעה תמיכה גם בפלסטינים. אז אני רק רוצה ליידע אותך שאני אבקר גם אצלם במהלך הביקור שלי בארץ ואני מאוד מחכה לפגוש ילדים פלסטיניים וילדים ישראלים באותה מידה ולנגן מוזיקה לכולם. אני רוצה בשלום לשתי המדינות. אגב רוג'ר ווטרס, קראתי את ההצהרה שלך ואת הטענה על נקיטת פעולה גם אם אני מאמינה בנייטרליות. אני לגמרי מבינה מה אתה אומר, אבל זה מה שאני מחליטה לעשות". הכי דרופ דה מייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully