וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארינה וגם מוקי: אלו ארבעת השופטים של ריאליטי המוזיקה החדש

22.8.2018 / 14:44

מוקי, דיקלה, מארינה מקסימיליאן וגלעד כהנא ישפטו בריאליטי המוזיקלי החדש של רשת 13 שעושה עלייה לישראל - THE FOUR

מארינה מקסימיליאן. ראובן קסטרו
מארינה/ראובן קסטרו

מוקי, דיקלה, גלעד כהנא ומארינה מקסימליאן - אלו ארבעת המוזיקאים שנבחרו להוביל את הריאליטי המוזיקלי החדש של רשת 13 - "THE FOUR". מדובר בפורמט שפותח על ידי "ארמוזה פורמטס" ובימים אלו הסתיים שידור העונה השנייה שלו ברשת פוקס האמריקנית. התכנית זוכה להצלחה גדולה. עד כה היא נמכרה ל-20 מדינות. הגרסה הישראלית שלה צפויה לעלות ברשת 13 בחודשים הקרובים.

את הגרסה האמריקנית של הריאליטי מנחה סולנית להקת בלק אייד פיז, פרגי, והשופטים הם פאף דדי (שון קומבס), די ג'יי חאלד ומייגן טריינור.

הייחודיות בפורמט הוא בכך שמתחילת העונה לא קיים שלב האודישנים. "רביעיית הגמר" שנבחרה בקפידה על ידי צוות השופטים, מוצגת כבר בפרק הראשון של התוכנית. בכל פרק יגיעו מתמודדים חדשים שינסו את מזלם ויעברו אודישן מול השופטים, כאשר ההחלטה אם להכניס אותם לרביעית הגמר חייבת להיעשות בהסכמה פה אחד על ידי צוות השופטים.

המתמודד בוחר מול מי מהנבחרת הוא נלחם, במטרה "להעיף" אחד מהם הביתה ולתפוס את מקומו ברבעיה שנבחרה, עוד טרם עליית התוכנית על ידי צוות הליהוק המוזיקלי את המנצח בקרב יבחר הקהל וייתן לו כרטיס כניסה לרביעייה החדשה. בפרק הגמר, ארבעת הפיינליסטים נלחמים לראשונה ראש בראש אחד נגד השני על הכרטיס למקום הראשון.

שיר בחזרה דיקלה. דייב שחר, דייב שחר
דיקלה/דייב שחר, דייב שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully