וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ג'יימס בונד יוצא להורג? הגילויים הדרמטיים מאחורי פרישת במאי הסרט החדש בסדרה

26.8.2018 / 15:31

מסתמן כי נחשף הרקע לפרישתו של הבמאי הבריטי המוערך דני בויל מבימוי הפרק הבא בסרטי ג'יימס בונד לפני תחילת הצילומים: לפי דיווחים, הוא סירב לכך שדמותו של המרגל תומת בסרט, רעיון בו צידד הכוכב דניאל קרייג

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניאל קרייג כג'יימס בונד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי דיווחים בתקשורת הבריטית, נחשף הרקע לפרישתו של הבמאי הבריטי המוערך דני בויל מבימוי הפרק הבא בסרטי ג'יימס בונד לפני תחילת הצילומים: ובכן, מתברר כי הקולנוען התנגד לכך שדמותו של המרגל תומת בסרט.

הסאן הבריטי פרסם ציוטים של מקורות, שטענו כי השחקן דניאל קרייג, שאמור לככב בפעם החמישית והאחרונה בסדרת הסרטים, והמפיקה ברברה ברוקולי, מעוניינים במות הדמות של בונד במה שתהיה "פינאלה מרהיבה". אולם בויל, זוכה האוסקר על "נער החידות ממומביי", אמר שהרעיון הזה "מגוחך".

אותם מקורות הוסיפו: "היו דיונים לגבי מותו של בונד באופן דרמטי. המפיקה ברברה ברוקולי תמכה בסיומת שתהרוג את סוכן 007 ותשאיר פתח לתפנית עלילתית בפרק הבא, בו יתגלה שהוא לא באמת מת, או שהוא יוולד מחדש עם שחקן אחר".

המארגן של אולימפיאדת 2012 דני בויל. Lars Baron, GettyImages
הבמאי דני בויל/GettyImages, Lars Baron

לפני כמה ימים פורסם כי בויל פרש מן הפרויקט עוד לפני תחילת ההפקה בדצמבר הקרוב. תחילה פורסם כי הסיבה לפרישה היא "פערי תפיסה אמנותיים" בין הבמאי למפיקי ומפיקות הסרט.

בויל, שהתפרסם כבמאי "טריינספוטינג", היה אמור לרשת את סם מנדז, שביים את שני הפרקים האחרונים בסדרה, "סקייפול" ו"ספקטר". על פניו, זה נראה היה כמו ליהוק אידיאלי, שכן הוא מכיר היטב את דניאל קרייג, המגלם כרגע את סוכן 007, עמו עבד בעבר בטקס הפתיחה של אולימפיאדת לונדון, אולם השידוך האידיאלי הסתיים בפיצוץ.

הסרט החדש בסדרה היה אמור לצאת לאקרנים בנובמבר 2019, אולם כעת, לאור הבלגן, ברור שזה כבר לא יקרה והשאלה היא מתי יהיה מועד ההפצה החדש, ומתי ימצאו קרייג וברוקולי במאי חדש וצייתן יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully