וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה, דחפים ודם רע: שלוש סדרות שחייבות להגיע לישראל

26.8.2018 / 15:38

מותחן אימה יפהפה על משלחת בריטית מהמאה ה-19 במלחמת הישרדות, דרמה על טבעית על נערה שמגלה יכולת טלפורטציה באופן הנורא ביותר שניתן להעלות על הדעת, והמשך כובש ומלא קסם לאחת מהקלאסיקות של ילדותנו. למה אף גוף שידור ישראלי לא רכש את הסדרות האלה?

טריילר "האימה" עונה 1/AMC

אנחנו די מפונקים. עם ריבוי גופי השידור בישראל (yes, HOT, סלקום TV, פרטנר TV, נטפליקס ואמזון פריים וידאו), זמינות לנו באופן חוקי כמויות סדרות מצוינות שלא נוכל לצפות בכולן גם אם נתפטר ממשרותינו ונקדיש לכך את כל זמננו הפנוי. ואף על פי כן, התכנסנו כאן כדי לדבר על שלוש סדרות נפלאות שעלו בחודשים האחרונים בארצות הברית, ולמרבה הצער והתסכול עד כה לא עשו את דרכן אלינו: "The Terror" של AMC, ושתי סדרות של שירות הפרמיום של יוטיוב - "Impulse" ו-"Cobra Kai".

לכאורה שלושתן שונות מאוד זו מזו, אבל האמת היא שבשורה התחתונה כולן מאופיינות באנושיות רבה, מה שהופך אותן לנהדרות. ויש עוד משהו שקושר ביניהן: אף על פי שכולן קיבלו ביקורות מצוינות הן משייטות יחסית מתחת לרדאר, וזה מתסכל. בעידן הזה של כל כך הרבה טלוויזיה, שלוש הסדרות האלה הן עדות גדולה לחוסר היכולת של יצירות טלוויזיוניות בימינו להכות גלים גם כשלכאורה הכל פועל לטובתם, וגם כאשר הן מאוכלסות בשחקנים מרכזיים ששמם לבדו אמור ליצור באזז כלשהו. המעט שאנחנו יכולים לעשות זה להפנות אליהן זרקור.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully