וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם שנייה גלידה: מיי פיינגולד שבה לריאליטי מוזיקלי ותתמודד ב"דה פור"

26.8.2018 / 17:58

חן אהרוני, מאחוריך: שלושה מבין ארבעת המתמודדים בריאליטי המוזיקלי החדש של רשת, "דה פור", כבר התמודדו בריאליטי מוזיקלי בעבר - מיי פיינגולד, שיר לוי ושרית אביטן, שיתמודדו לצד יהונתן אבידני

חתונה מירב פלדמן. ניר פקין
פעם הייתי: מיי פיינגולד/ניר פקין

חן אהרוני, מאחוריך: מקרה מפתיע נוסף נכנס תחת הקטגוריה אמנים שפרצו לתודעה כמתמודדי ריאליטי, זכו להצלחה מסוימת - וחזרו שוב להתחלה, להתמודד בריאליטי מוזיקלי. הפעם מדובר במיי פיינגולד, שתתמודד בתכנית הריאליטי החדשה "דה פור" של רשת, זאת לאחר שהתמודדה בעונה השביעית של התכנית "כוכב נולד". פיינגולד גם ייצגה את ישראל באירוויזיון בשנת 2014 (אך לא העפילה לגמר), ושיחקה במחזות הזמר "עלובי החיים", "לילה לא שקט", "שיער" ו"קזבלן".

על רקע עברה בריאליטי מוזיקלי ונסיונה בתעשייה, מדובר בהחלטה שאינה מובנת מאליה לחזור לשמש כמתמודדת בריאליטי, החלטה שאולי נובעת מהעובדה הבעייתית משהו שכיום הריאליטי הוא הפלטפורמה העיקרית לקדם את עצמך כמוזיקאי בארץ. כך, שלושה מבין ארבעת המתמודדים בתכנית "דה פור" שעליהם הכריזה היום רשת, השתתפו בעבר בריאליטי מוזיקלי: לצד פיינגולד ישתתפו ב"דה פור" הזמרת הים תיכונית שרית אביטן ושיר לוי, בנו של ישי לוי, שניהם התמודדו בריאליטי "חי בלה לה לנד" של yes; וכן יתמודד בתכנית יהונתן אבידני, שהיה חלק מהצמד "עמית ויהונתן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיר לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שופטי "דה פור" הם מארינה מקסימיליאן, מוקי, דיקלה וגלעד כהנא. התכנית פותחה על ידי "ארמוזה פורמטס", נמכרה לכ-20 מדינות וכבר שודרה ברוסיה, רומניה ופרו. את הגרסה האמריקאית מנחה סולנית להקת בלאק אייד פיז, הזמרת פרגי, והשופטים הם פאף דדי (שון קומבס), די ג'יי חאלד ומייגן טריינור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully