וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: HBO חושפת הצצה ראשונה מתוך העונה השמינית של "משחקי הכס"

27.8.2018 / 10:23

ענקית הכבלים HBO חשפה הלילה את הסדרות המתוכננות אצלה בחודשים הקרובים ובשנת 2019. אחת מהן מספקת לנו פוטג' ראשון מתוך העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס". בנוסף, מריל סטריפ ב"שקרים קטנים גדולים" ועוד

צילום מסך

ענקית הכבלים HBO חושפת את מרכולתה לחודשים הקרובים ולשנת 2019, כולל פוטג'ים מתוך סדרות חדשות כמו "קמפינג" (של לינה דנהאם ובכיכובה של ג'ניפר גארנר) ו"החברה הגאונה", העונות החדשות של "בלש אמיתי" (שזכתה גם לטיזר שלם בנפרד), "שקרים קטנים גדולים" - כולל קטע עם מריל סטריפ - "בלש אמיתי", "Veep", "בארי" ועוד, וכן ספיישל "טיסת הקונקורד".

יש עוד זמן עד ש"משחקי הכס" תגיע אל המסך. בתחילה אפריל 2019 היה על הפרק אחרי שמייזי וויליאמס, המגלמת את אריה סטארק, ציינה את המועד הזה בריאיון, אולם לאחר מכן הכחישה. ביולי האחרון אמר מנכ"ל HBO קייסי בלוי שהעונה החותמת תגיע בחציה הראשון של 2019, מה שכרגע נראה טווח של חודש מאי (שיאפשר לסדרה להיות מועמדת לאמי של אותה שנה) או יוני (שידחה את המועמדויות שלה ל-2020, מה ש-HBO בוודאי פחות תרצה). במקביל, בפברואר הבא יתחילו צילומי סדרת ההמשך של "משחקי הכס", שעלילותיה מקדימות את הסדרה האם במאות שנים.

בינתיים בשורת הטיזרים החדשה של HBO ניתן לראות הרבה רגעים מהעונה הקודמת, וביניהם גם קטע קצרצר מהעונה החדשה - ג'ון שלג מחבק את סאנסה, ואגב כך אנו נחשפים למבט חשדני בעיניה. ניתן לשער שמדובר באיחוד ביניהם אחרי המלחמה מעבר לחומה, כאשר ג'ון חוזר לווינטרפל עם דאינריס, ואולי המבט של סאנסה מוקדש לאם הדרקונים.

צפו למעלה בסרטון המלא, עם הקטע החדש בדקה 1:10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully