וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית ליא קניג חשה ברע, הצגת "המלך ליר" הופסקה באמצע

27.8.2018 / 23:47

כלת פרס ישראל, השחקנית ליא קניג, חשה ברע במהלך ההצגה "המלך ליר" הערב בתיאטרון הבימה. בעקבות כך ההצגה הופסקה באמצע והקהל נשלח לביתו. קניג בת ה-88 נבדקה מאחורי הקלעים על ידי רופא ולאחר מכן נשלחה לביתה למנוחה

צילום: יוני אילת

(בודאו מעל: אודליה פרידמן, מנכ"לית תיאטרון הבימה, מודיעה לקהל על הפסקת ההצגה "המלך ליר", לאחר שהשחקנית ליא קניג חשה ברע. צילום: יוני אילת)

seperator

מלכת התיאטרון הישראלי וכלת פרס ישראל, השחקנית ליא קניג, חשה ברע במהלך ההצגה "המלך ליר" בה היא מככבת בתפקיד הראשי, שהתקיימה הערב בתיאטרון הבימה. בעקבות כך ההצגה הופסקה באמצע והקהל נשלח לביתו. קניג בת ה-88 נבדקה מאחורי הקלעים על ידי רופא ולאחר מכן נשלחה לביתה.

אודליה פרידמן, מנכ"לית התיאטרון, הודיעה לקהל כי קניג אינה מרגישה בטוב ומטופלת מאחורי הקלעים. "היא מסרה לכם ד"ש, והיא ביקשה שתבואו לראות אותה בפעם הבאה", אמרה פרידמן, והקהל הריע במחיאות כפיים (צפו בודאו מעל). גורמים בתיאטרון הגדירו את מצבה כ"תשושה, עייפות מצטברת כנראה".

עוד באותו נושא

סופר מענטש: ריאיון עם מלכת התיאטרון ליא קניג לקראת יום הולדתה ה-85

לכתבה המלאה
השחקנית ליא קניג בערב מחווה שהוקדש לה בפסטיבל מספרי הסיפורים, 9.10.2014.
"היתה תשושה, עייפות מצטברת כנראה". ליא קניג

(עדכון, 00:05) מתיאטרון הבימה נמסר: "ההצגה 'המלך ליר' הופסקה הערב, בשל העובדה שהשחקנית הראשית ליא קניג לא חשה בטוב. לאחר בדיקה רפואית הוחלט כי אין צורך בפינוי רפואי לבית החולים, ובהמלצת הרופאים תחזור לביתה למנוחה. מחר (ג') יתקיים בירור מקיף יותר בנושא. התיאטרון מודה לקהל הצופים, שקיבל בהבנה ובמחיאות כפיים את הפסקת ההצגה, וכמובן שכולם איחלו לה בריאות ואריכות ימים".

באפריל, לאחר שהתבשרה כי תדליק משואה ביום העצמאות ה-70, התייחסה קניג בשיחה עם וואלה! תרבות לליהוק המעניין שלה, כאשה, לתפקיד המלך ליר. "המלך ליר זה תפקיד מאוד קשה", אמרה לנו. "זה אתגר בגלל שזה תפקיד גדול, שמסמל משהו. אני משחקת בתור אשה, אבל אנחנו החלטנו עם הבמאי שהיא - ליר, זה לא חשוב אם היא אשה או גבר. כי כל הדברים האלה קיימים בכל אחד מאיתנו, אנחנו בתוכנו גם אשה וגם גבר, נכון? האתגר הוא לשכנע, הכוח שצריך להיות באישיות הזאת, לשכנע את האנשים מסביב שאת זאת שמבינה את הסיטואציה של ליר. זה אתגר בשבילי, לקחתי על עצמי משימה כל כך קשה להתגבר על הדבר הזה. איך אומרים ביידיש? 'אין לי זמן לשטויות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully