וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תאמינו לפייק ניוז: מתי באמת מגיעה העונה השמינית של "משחקי הכס"?

29.8.2018 / 11:22

לא צריך להתרגש מהפרסומים המוגזמים בנוגע לתאריך עליית העונה השמינית של "משחקי הכס". מנכ"ל HBO אמר כבר ביולי שהיא תגיע בחצי הראשון של 2019, מה שתקף כמובן גם לכאן בישראל, ולפי שעה נראה שזה בדיוק מה שהולך לקרות

צילום מסך

מתי בדיוק תגיע העונה השמינית של "משחקי הכס"? טוב, "בדיוק" היא מילה חזקה, אבל בימים האחרונים פושים דיווחים על כך שהיא שוב נדחתה ואיזה מסכנים כולנו שנגזר עלינו להמתין לה עוד. מאיפה בדיוק צמחה הידיעה הזו?

ובכן, בראיון שפורסם ב"הפינגטון פוסט" בסוף השבוע האחרון עם אחראי האפקטים המיוחדים של הסדרה, ג'ו באואר, הוא סיפר כי רק עכשיו התחילו לעבוד על האפקטים של ששת פרקי העונה השמינית (הצפויים להיות ארוכים מהרגיל). אתם יודעים, יש דרקונים שיורקים אש והלכים לבנים שאמורים להיראות מאיימים כשהם תוקפים את ווסטרוז עם דרקון לבן משלהם. העבודה הזו, על פי באואר, אמורה להימשך שמונה-תשעה חודשים, כלומר עד מאי 2019. דבר משמעותי לא פחות שהוא אומר בריאיון: המלאכה שלהם תהיה זכאית למועמדות לאמי רק ב-2020. מועדי הזכאות לאמי הם מדי שנה בין ה-1 ביוני ועד ל-31 במאי, כך שעל פניו משתמע שהעונה השמינית של "משחקי הכס" תעלה רק ביוני 2019.

האומנם? גם אם זה נכון, לוח הזמנים הזה עדיין מתיישב עם מה שידענו כבר מאז יולי האחרון: מנכ"ל HBO קייסי בלוי אמר שהעונה החותמת תגיע בחציה הראשון של 2019, ויוני, השבח לאל, אכן שם. יתר על כן, בהחלט ייתכן שהסדרה תחזור עוד לפני כן. אם נקח את התרחיש הרחוק יותר מדבריו של באואר, תשעה חודשים בשביל עבודה של ששה פרקים משמעה כחודש וחצי על כל פרק, כך שחמישה פרקים כבר אמורים להיות מוכנים מתישהו באפריל. בתרחיש האופטימי הזה, אפשר להתחיל את השידור אפילו אז, בזמן שעבודת האפקטים על הפרק האחרון עדיין בעיצומה, והמועמדויות לאמי לא יידחו לשנה שאחרי כן.

משחקי הכס. צילום מסך
עוד צריך לעבוד על האפקטים. "משחקי הכס"/צילום מסך

כזכור, אפריל 2019 כבר היה על הפרק: מוקדם יותר השנה מייזי וויליאמס, המגלמת את אריה סטארק, ציינה את המועד הזה בריאיון, אולם לאחר מכן חזרה בה. על אף הכחשתה יש לשער שוויליאמס לא המציאה את המועד הזה, אלא שעל פי לוח הזמנים המשוער של ההפקה זהו המועד שאליו כיוונו על פי התכנונים המוקדמים של הצילומים והאפקטים. גם אם תהיה דחייה מסוימת, למשל תחילת מאי, עדיין אפשר לשדר ארבעה מתוך ששת הפרקים האלה והסדרה תיכלל במועמדויות אמי 2019. אמנם בלי שני הפרקים האחרונים, שבלי ספק יהיו הבומבסטיים והחשובים ביותר בה, אבל גם במקרה כזה אפשר להיות בטוחים שמצביעי האמי יצפו בהם ויושפעו מהם בבואם להצביע.

בשורה התחתונה, ניתן לצפות לעונה השמינית בטווח של החודשים אפריל-יוני 2019. זמן מספק למרתון של העונות הקודמות (כולן זמינות בשירותי ה-VOD של HOT, yes וסלקום TV), שיזכיר גם כי כדאי בכלל להנמיך ציפיות לנוכח העונה השביעית המאכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully