וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Actress; Soft Moon וזקני צפת 2: פסטיבל האנדרגראונד שיעיר את חיפה

30.8.2018 / 12:00

בחודש נובמבר הקרוב יתקיים בעיר התחתית שבחיפה פסטיבל אנדרגראונד עם כל השמות הכי נחשקים בסצנת האינדי. גם למי שלא ממש מהאזור יונוטה להתעצל - שמח לדעת שהכל במרחק הליכה מהרכבת

אסתר רדא. שרבן לופו,
גם אסתר רדא תהיה שם/שרבן לופו

פסטיבל SoLow 2018 יתקיים בעיר התחתית בחיפה בפעם השנייה, ליומיים של הופעות מקומיות ובין לאומיות, תקלוטים ומסיבות אל תוך הלילה שיסכמו ויסגרו את שנת 2018 עם חלק מהאמנים הכי רותחים בסצנת האינדי המקומית, עם נציגות חיפאית מרשימה, יוצרים מחו"ל וגם כמה שמות שהגיע הזמו להוציא אותם אל מחוץ לגבולות תל אביב.

אורחים מיוחדים שיגיעו במיוחד מחו"ל לעיר האורות הם Soft Moon ו-Actress. לצדם יופיעו וירימו גם כמה אמנים מקומיים נחשבים לא פחות כמו: הרכב זקני צפת 2, אסתר רדא, יהוא ירון, הילה רוח ורם אוריון, אקו, טברנק, ספי ציזלינג, רייסקינדר, עוזי נבון, The Great Machine, Ouzo Bazooka, Totemo. בזירת התקלוטים והמסיבות ירימו קוואמי עם טדי נגוסה וג'אז, שהם שני כשרונות עולים בעולם ההיפ הופ המקומי. והם באמת רק חלק מהרשימה הנחשקת.

כמו כן, כדי שיהיה לכם מספיק כסף לבירה, מחיר הכרטיס הוא בהחלט לואו קוסט, בשונה מפסטיבלים אחרים (כי למי מאיתנו יישאר כסף אחרי מטאור). ובקיצור - זה הזמן לצלצל לחברה החיפאית מהטירונות כדי לברר אם אפשר להישאר לישון אצלה.

פסטיבל SoLow 2018 יתקיים בין התאריכים 7-8 בנובמבר, בשער פלמר 2, חיפה (רק 3 דקות הליכה מתחנת הרכבת).

לכרטיסים.

זקני צפת. ורדי כהנא,
ולמי שהתגעגע, זקני צפת/ורדי כהנא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully