וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נרקוס", "החברה הגאונה", "זרה", "הוויקינגים": מדריך סדרות סתיו 2018

30.8.2018 / 17:00

"בית הקלפים", "פטריוט", עיבוד טלוויזיוני של רב המכר "החברה הגאונה", סדרות חדשות בכיכובן של ג'וליה רוברטס וקתרין זיטה ג'ונס ועוד סדרות טריות וחוזרות. המדריך היחיד שאתם צריכים למה שקורה בטלוויזיה בסתיו

יח"צ - חד פעמי

עדכון אחרון: 31 באוקטובר.

כמדי שנה בחודשי הסתיו חוזרות המוני עונות חדשות של סדרות אהובות, וכן תכנים חדשים שינסו להילחם על זמננו ותשומת לבנו. על כן כמו תמיד אנו חוזרים עם מדריך הסדרות והעונות החדשות שעולות בחודשים ספטמבר, אוקטובר ונובמבר בחו"ל ויגיעו בחלקן גם לישראל, כדי לעשות לכם סדר במה שקורה על המסך. בין היתר שבות "זרה", "הוויקינגים", "נרקוס" שעוברת הפעם אל מקסיקו ו"בית הקלפים" בעונה אחרונה. במקביל עולות סדרות חדשות כמו העיבוד ל"החברה הגאונה" של אלנה פרנטה, "Homecoming" בכיכובה של ג'וליה רוברטס, "פטריוט" המיוחדת, "שי-רה ונסיכות הכוח" שזוכה לחיים חדשים, "הבריחה מדנמורה" בבימויו של בן סטילר, הדרמה הקומית החדשה "Queen America" בכיכובה של קתרין זיטה ג'ונס וסדרות נוספות.

כתמיד אנו מביאים לכם פירוט מקיף שלהן על פי מועד עלייתן בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית) ואמזון פריים וידאו (הרוב עדיין בלי תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.

עוד ב-yes בחודשים הקרובים: FBI, מלכת הדרום, האיש הלא נכון (Wrong Man), מקום בלב ועוד.

עוד ב-HOT בחודשים הקרובים: לולו וליאון, דיקטה, הוואי חמש אפס ועוד.

עוד בסלקום TV בחודשים הקרובים: גוונים של כחול, מחשבות פליליות ועוד.

בכאן 11 בחודשים הקרובים: חדשות מעולות, המדינה, וולף הול, באהבה נינה ועוד.

עוד בנטפליקס בחודשים הקרובים: החוטאת, המקום הטוב, Transfers, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully