וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישת מחזור: מריו לופז וטיפאני ת'יסן מ"הצלצול הגואל" נפגשים בתוכנית של אלן דג'נרס

30.8.2018 / 19:33

אין דבר כזה יותר מדי נוסטלגיה, כך שגם המפגש המתקתק (והשיכור) של מריו לופז וטיפאני ת'יסן מהתוכנית "הצלצול הגואל" הצליחה להמיס לנו את הלב, להתגעגע לניינטיז - ולהרגיש זקנים מתמיד

למקרה שהזקנה עדיין לא קפצה עליכם, אנחנו כאן כדי להזכיר שכבר עברו 25 שנה מאז ששודר הלהיט האייטיזי "הצלצול הגואל". ואם עדיין לא נחמץ לכם הלב, אולי האיחוד של מריו לופז וטיפאני ת'יסן בטוח יגרום לכם להזיל דמעה. או לכל הפחות לספר שנכנס לכם משהו לעין.

לופז התייצב אתמול (רביעי) בתוכנית האירוח של אלן דג'נרס ונכנס אל נעלי המנחה באופן חד פעמי. אך בהמשך הזמין את ת'יסן על תקן שחקנית חיזוק. השניים הכינו יחד קוקטיילים מתוך ספר הבישול החדש של ת'יסן, כי אם כבר לעשות ריוניון מרגש, אז למה לא להוסיף לו גם קצת הרמות עצמיות. וכן, כמו כל מפגש מחזור מעט מביך - האלכוהול בהחלט לא הזיק שם.

אחרי קצת לגימות של טקילה, השניים החלו להיכנס למוד קצת יותר נוסטלגי ולהיזכר בימים היפים על הסט. כדי להעצים את המתיקות, סיפרה ת'יסן על בתה הצעירה הארפר שכבר לגמרי צופה בסדרה ואפילו מעריצה. "הייתי בסדר עם זה עד העונה הראשונה, אבל אחרי זה, כשהתחילו הנשיקות אמרתי: 'לא, לא, לא. אנחנו סיימנו". לופז טוען שהילדים שלו קצת פחות התעניינו ובעיקר הזדעזעו מהתספורת שלו. הילדים של היום, הא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully