וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול" 2018: ישראל אוגלבו הוא הזוכה

1.9.2018 / 23:22

אחרי ששלוש הנשים של חמישיית הגמר - מריה, מירב ואביבית - נשרו כבר באמצע הדרך, נותרו אליאב וישראל שהתמודדו ראש בראש על מיליון השקלים. לבסוף זכה ישראל אוגלבו

צילום מסך

ישראל אוגלבו הוא הזוכה בגמר "האח הגדול" לשנת 2018, אחרי קרב צמוד בינו לבין אליאב רחמים. לאחר 120 ימים בבית הוכתר אוגלבו על-ידי הצופים בבית לזוכה של העונה הראשונה ברשת 13, והוא ישלשל לכיסו מיליון ש"ח.

אוגלבו בן 27, איש חיי לילה, נולד בבני ברק לבית חרדי. בגיל 16 חזר בשאלה וכתוצאה מכך נותק הקשר עם משפחתו. במהלך השהייה בבית האח חשף בפני הדיירים והצופים את סיפור חייו המורכב. במהלך העונה זכה לאהדת הצופים בבית ודיירי הבית שהעניקו לו את הכרטיס לגמר לפני שבועיים. במהלך שהותו בבית ניהל מערכת יחסים עם הדיירת מגי טביב.

אל המקום השני הגיע אליאב רחמים, בן 22 מקרית גת. רחמים דאג להישאר ביחסים טובים עם רוב דיירי הבית ונמנע מעימותים לאורך כל העונה. אל המקום השלישי הגיעה אביבית בר זוהר, שנכנסה בפעם השנייה לבית "האח הגדול". מדובר בדיירת הראשונה בתולדות התכנית שנבחרה על-ידי הצופים להיכנס שוב בכניסה השנייה וסללה את דרכה לחמישיית הגמר. למקום הרביעי הגיעה מירב ישראל, מהדיירות הדומיננטיות והבולטות בעונה הנוכחית, ואת המקום החמישי תפסה מריה דומרק, בת 22 מקרית אונו, אושיית אינסטגרם עם 1.2 מיליון עוקבים.

האח הגדול, ישראל אוגלבו זוכה בגמר. מיכה לובטון,
רגע ההכרזה. ישראל אוגלבו בגמר "האח הגדול"/מיכה לובטון

אחרי עונה הפכפכה שבשיאה פרישתה המוקדמת של רווית ליאור-מנדל מתפקיד העורכת וקולה של האחות הגדולה, העונה הראשונה של "האח הגדול" ברשת 13, שהיא גם הראשונה אחרי הפיצול, זכתה לזריקת מרץ אחרי שהוכנסו באמצעה דיירים חדשים. העונה השיגה ממוצע עונתי של 17.8%, לא כולל משדר הגמר ששודר הערב. פרק פתיחת העונה, שהשיג נתון שיא של 29%, סיפק את ההשקה הגבוהה ביותר מאז פיצול ערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully