וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתר רדא תנחה את ריאליטי המוזיקה החדש THE FOUR

2.9.2018 / 10:07

המוזיקאית והשחקנית נבחרה להנחות את ריאליטי המוזיקה החדש של רשת 13. צוות השופטים שיככב לצדה: מוקי, מארינה מקסימיליאן, דיקלה וגלעד כהנא

אסתר רדא. צילום מסך, צילום מסך
אסתר רדא/צילום מסך, צילום מסך

המוזיקאית והשחקנית אסתר רדא נבחרה להנחות את ריאליטי המוזיקה החדש של "רשת 13", "THE FOUR". צוות השופטים שיככב לצדה מורכב מארבעה מוזיקאים: מארינה מקסימילאן, מוקי, גלעד כהנא ודיקלה. ב-2017 הגישה את תכנית התרבות "מועדון תרבות" בתאגיד "כאן" לצד שפרה קורנפלד, דפנה לוסטיג ולוסי איוב. בנוסף, רדא שיחקה במספר סדרות, ביניהן "המיוחדת" ו"ניויורק".

"רביעיית הגמר", מיי פינגולד, שרית אביטן, שיר לוי ויהונתן אבידני, נבחרו על ידי צוות השופטים, ומוצגים למעשה כבר בפרק הראשון של התוכנית. במהלך העונה,יגיעו זמרים מקצועיים שינסו את מזלם ויתחרו על מקומם ברביעייה כשההחלטה אם להכניס אותם לתחרות מול רביעיית הגמר חייבת להיעשות פה אחד על ידי ארבעת השופטים.

הזמרים שיכבשו וירשימו את השופטים פה אחד יבחרו את מי הם רוצים להחליף בכיסא ומול מי מהרביעייה הם יוצאים לדו קרב. המנצח בדו קרב יקבל מקום ב"רביעיית הגמר". השיא מגיע בפרק הגמר כאשר "רביעיית הגמר" נלחמת לראשונה ראש בראש אחד נגד השני על הכרטיס למקום הראשון.

התכנית פותחה על ידי "ארמוזה פורמטס", נמכרה לכ-20 מדינות וכבר שודרה ברוסיה, רומניה ופרו. את הגרסה האמריקאית מנחה סולנית להקת בלאק אייד פיז, הזמרת פרגי, והשופטים הם פאף דדי (שון קומבס), די ג'יי חאלד ומייגן טריינור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully