וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך לטוס עד ניו יורק: המחזמר "שיקגו" עם שירי מימון יגיע לישראל

3.9.2018 / 6:36

ההפקה האמריקאית המצליחה מגיעה לראשונה לישראל יחד עם שירי מימון בתפקיד "רוקסי הארט". מתי, איפה וכמה יעלה? כל הפרטים בפנים

שירי מימון. דודי חסון,
שירי מימון/דודי חסון

תכננתם לטוס עד לניו יורק בשביל לראות את שירי מימון מככבת במחזמר "שיקגו" בברודווי? אל תמהרו לרכוש כרטיסי טיסה, משום שהמחזמר עצמו - ביחד עם שירי מימון בתפקיד "רוקסי הארט" - צפוי להגיע לישראל ביחד עם הקאסט המשובח, התלבושות, הריקודים, השירים והתפאורה. המחזמר אמור לעלות בישראל בין 7-11 במרץ בהיכל התרבות בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 245 שקל לבין 495 שקל.

כידוע, שירי מימון נבחרה לככב בתפקיד הראשי במחזמר המדובר "שיקגו" ובימים אלו היא נמצאת בניו יורק לקראת הופעותיה שם. לאור הליהוק הישראלי, זיהו המפיקים - הדרן וקבוצת פורום - את ההזדמנות והחלו במשא ומתן עם הפקת ברודווי, להבאת המחזמר המקורי עם הליהוק המקורי יחד עם שירי מימון לישראל. "מזה שנים שנעשה ניסיון להביא את המחזמר המצליח לישראל אך הדבר לא צלח. הפעם זה הצליח ובמרץ 2019 ההפקה הבינלאומית תעלה בישראל".

שיקגו שירי מימון ברודווי. paul kolnik,
המחזמר שיקגו/paul kolnik

המחזמר בהפקתו הנוכחית עלה בברודווי ב-1996 ומאז לא הפסיק לרוץ עם קרוב ל-33 אלף הופעות שעלו על הבמות בלמעלה משלושים ושש מדינות.

עלילת המחזמר מתרחשת בתקופת היובש של שנות ה-20 בשיקגו שבארה"ב. "שיקגו" מביא את סיפורה של רוקסי הארט - עקרת בית ורקדנית במועדון לילה, שרוצחת את המאהב שלה אחרי שאיים לעזוב אותה. הפחד מהרשעה מוביל אותה לשטות בציבור, בתקשורת ובחברתה לתא המעצר - ולמה קלי. רוקסי הארט שוכרת את שירותיו של עורך הדין הפלילי מספר 1 בשיקגו, בילי פלין, אשר עוזר לה להפוך את הפשע הנתעב שלה לכותרות מרעישות, שהיו יכולות בקלות להיגזר מעיתוני היום.

לוואלה! תרבות נודע כי מפיקי "שיקגו" נחשפו ליכולות המשחק, השירה והריקוד של שירי מימון במסגרת תפקידה בעיבוד המקומי למחזמר "אוויטה". אחרי שזומנה על חשבונם לסדרת פגישות ואודישנים במנהטן, החליטו לתת לה את התפקיד הנכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully