וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי לוי התקוטט עם אדם על הבמה בעת הופעתו. צפו

3.9.2018 / 21:19

בעת הופעת הזמר בפסטיבל ה"תימניאדה" באילת פרצה קטטה בין ישי לוי לאדם שעלה על הבמה. בסרטון שהופץ ברשת נראה לוי הודף בכוח את האדם, שמצדו ירק על לוי, ובתגובה לכך ספג מנו קללות. יחצניתו של לוי: "אותו אדם עלה שוב ושוב על הבמה, הפריע ונהג בביזיון ואלימות"

קטטה בין ישי לוי לאדם שעלה על הבמה פרצה במוצאי שבת בעת הופעתו של הזמר בפסטיבל ה"תימניאדה" באילת. בסרטון שהופץ (שני) ברשתות החברתיות, נראה אדם מן הקהל כשהוא עולה על הבמה בעת שישי לוי שר. הזמר בתגובה הדף אותו בעוצמה, ובמהרה התפתחה קטטה ביניהם, תוך כדי שהשירה נפסקת אבל הנגינה נמשכת. בהמשך, אנשים אחרים מהקהל הורידו את האדם מהבמה, והאדם ירק לעבר לוי. בתגובה לכך, לוי קרא לעברו במיקרופון "תתבייש לך יא נעל, אתה נייר טואלט, יא זבל". לאחר מכן התנצל הזמר בפני הקהל, והמשיך לבצע את השיר.

שירי רווה, מנהלת יחסי הציבור של ישי לוי מסרה בתגובה: "בראש ובראשונה אנחנו מבקשים להבהיר כי אנו מגנים אלימות מכל סוג. תופעת הקהל השתוי היא תופעה מוכרת, לא נעימה ומסוכנת שיש למגר. חברות האבטחה עושות ערב ערב עבודה מצוינת במניעת מקרים מסוג אלה ואחרים, אשר לצערנו נפוצים, אך הפעם לא הצליחו להשתלט בזמן על המקרה והסיטואציה המבישה, ולישי לא נותרה ברירה, אלא לפעול להגנתו האישית. זאת לאחר שאותו אדם עלה שוב ושוב על הבמה, הפריע ונהג בביזיון ואלימות, מה שלחלוטין אגב לא בא לידי ביטוי בסרטון המופץ ברשת, להבדיל מסרטונים אחרים שיעידו אחרת. למרות כך, לקהל המצפה לקבל את המיטב מהאמן, בשום אופן לא הגיע ולא מגיע לחוות מקרה שכזה, ישי חזר והתנצל בפני הקהל ולמרות אי הנעימות, המבוכה והפגיעה האישית, הוא המשיך במופע ונתן, כמו שהוא יודע, את הטוב ביותר".

השתתף בהכנת הידיעה: אבי אשכנזי

  • עוד באותו נושא:
  • ישי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully