וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולטראס מארחים את נועה קירל: צפו בקליפ החדש לשיר "סינדרלה"

5.9.2018 / 8:19

הרכב ההיפ הופ האולטראס שהביא לנו את הלהיט "מסיבה בחיפה", משיק שיר חדש ושיתוף פעולה מתבקש עם כוכבת הפופ נועה קירל. צפו בקליפ החדש לשיר "סינדרלה"

יח"צ - חד פעמי

בין לו"ז הופעות צפוף, קבלת פרסים ומיקומים נחשקים במצעדי המוזיקה - נראה שכבר למעלה מחמש שנים שהרכב ההיפ הופ הישראלי האולטראס, הוא שם רותח ומצליח בתעשייה המקומית ובז'אנר. עם להיטים כמו: "מסיבה בחיפה", "ישראלה", "בא לי", "גבר אוהב" ו"תלויה באוויר" והשתתפות בדוקו המוזיקלי "היחידה", כמעט ובלתי אפשרי להתעלם מהנוכחות שלהם בסצנה המוזיקלית בארץ.

היום (רביעי) הם משיקים את "סינדרלה", שיר חדש שגם הוליד שיתוף פעולה מוזיקלי מסקרן ומתבקש, עם כוכבת פופ רותחת ומבוקשת לא פחות: נועה קירל. שהספיקה כבר לכבוש את היכל מנורה, לצלם שתי עונות לסדרה "כפולה", לשבת בפאנל השופטים של ריאליטי הכשרונות "גוט טאלנט" ולהיות הכוכבת הראשית של הפסטיגל הקרוב. והיא עוד לא בת 18 להזכירכם.

"לאורך כל הקריירה שלנו אנחנו מנסים לחדש ולהפתיע את הקהל שלנו, עשינו מספר שיתופי פעולה עם אמנים ותמיד מחפשים את הדבר הבא", מסרו האולטראס לוואלה! תרבות. "נועה היא חברה טובה שנים, זמרת מדהימה וחיכינו לשיר המתאים בשביל לארח אותה, ואז הגיע 'סינדרלה'. החיבור היה מיידי וטבעי ויצא שיתוף פעולה מדהים שאנחנו גאים בו מאוד. זוהי יריית הפתיחה שלנו לשנה החדשה יחד עם ההשתתפות שלנו בתכנית 'היחידה' ב-HOT והולכת להיות שנה מפתיעה, מרגשת ומלאה בעשייה. בהזדמנות זו מאחלים לכל הגולשים שנה טובה, אוהבים אתכם!"

ככל הנראה, מדובר בעוד להיט קיצי, קליל, כיפי וקליט ומסתמן שיככב בלא מעט פלייליסטים בשנה הקרובה. את המילים כתבו אלי פרץ, דן ברטוב וקובי שמעוני (סאבלימינל). את הלחן כתבו ווייטק גרזימלה, אבי בנדי, דן ברטוב, אלי פרץ וקובי שמעוני. את הקליפ ביים לירן סגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully