וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן אסידו זכה בגמר "משחקי השף", מצדה בגמר "אביב או אייל"

4.9.2018 / 22:50

אורן אסידו הוכתר הערב כזוכה הגדול של העונה השלישית של "משחקי השף" והעניק בכך למנטור שלו, השף אסף גרניט, את הניצחון הראשון שלו בתכנית. בערוץ המתחרה, זכתה מצדה איש ימיני בת ה-16 בגמר "אביב או אייל" אחרי קרב צמוד מול טיגיסט שהגיעה למקום השני

אורן אסידו זוכה גמר משחקי השף עונה 3. מיכה לובטון,
אורן אסידו ואסף גרניט/מיכה לובטון

אורן אסידו הוכתר הערב (שלישי) כזוכה הגדול של העונה השלישית של "משחקי השף" והעניק בכך למנטור שלו, השף אסף גרניט, את הניצחון הראשון שלו בתכנית של רשת 13. במהלך העונה הצליח אסידו לנצח פעם אחר פעם את כל המתמודדים בתכנית. אסידו בן ה-25 מירושלים אמר: "תודה על עונה חלומית, תודה לשף אסף גרניט, לחברים מהנבחרת ולכל מי שליווה אותי בדרך המדהימה הזאת".

אורן גדל בקרני שומרון, הוא הילד הקטן במשפחה שמגיל צעיר בילה את רוב זמנו במטבח. את המנה העיקרית שהובילה את אסידו לניצחון הוא למד מסבתא שלו - תבשיל בשר ראש ושקדי עגל לצד פריקי עם בהרט ומח עצם הלקוח מהעדה המרוקאית.

במקביל לגמר "משחקי השף" התקיים בערוץ קשת 12 גם גמר "אביב או אייל", שבו זכתה מצדה איש ימיני אחרי שגברה בקרב צמוד מול טיגיסט שהגיעה למקום השני. מצדה, 16, מהנבחרת של אייל גולן, שרה בגמר את "טיפת מזל" של זהבה בן וגרפה 37 אחוז. טיגיסט ששרה את Let It Be של הביטלס, גרפה 36 אחוז. למקום השלישי הגיע נועם בתן עם 26 אחוזים לאחר שביצע בגמר את "הללויה" של ליאונרד כהן, ביצוע שגרם לבוררת מירי מסיקה להזיל דמעה.

מצדה זכתה בחוזה הקלטות, הקלטת דואט עם אייל גולן, הפקת קליפ לדואט ואירוח בהופעה של גולן.

מצדה אביב או אייל. צילום מסך
מצדה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully