וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל מטאור ומאס גותיק: חמש המלצות לתחילת ספטמבר

6.9.2018 / 0:26

פסטיבל מטאור מפציץ עם עשרות הופעות שוות למרות הביטולים המתוקשרים, תערוכות חדשות ומסקרנות על יפה ירקוני ודנה אינטרנשיונל - ועוד כמה המלצות תרבותיות שוות שלא כדאי לפספס השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל מטאור

עם או בלי לנה דל ריי ואוף מונטריאול, פסטיבל מטאור מסתמן כאחד מאירועי המוזיקה הגדולים והחשובים שנראו בארץ. עם לוקיישן צפוני מרהיב, חמש במות ולמעלה מ-130 אמנים ישראליים ובינלאומיים, נדמה שמדובר בעיקר בהתקף פומו נעים ומושלם של שלושה ימים. מלבד קמאזי וושינגטון שאסור לפספס, יש גם כמה הופעות מקומיות שממש לא בא לנו להחמיץ: ברי סחרוף במופע זריחה, Garden City Movement, אקו, כהן@ומושון, נגה ארז, המסך הלבן וגם שירי מרפסת - כי בא לנו לצחוק קצת.

מתי? חמישי עד שבת

איפה? פארק הפקאן, קיבוץ להבות הבשן

קמאזי וושינגטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חג המוזיקה הישראלית

חג המוזיקה הישראלית ה-21 יתקיים השנה במשך שישה ימים בחמש ערים שונות: חיפה, ירושלים, באר שבע, תל אביב וזיכרון יעקב. זה אחד מאירועי המוזיקה החשובים בישראל שמעודד יצירה "תוצרת הארץ" - והכניסה אליו היא חופשית. בכל הקונצרטים ישתלבו מיטב התזמורות והאנסמבלים הישראליים הקלאסיים והעכשוויים מישראל אליהם יצטרפו סולנים ישראליים בינלאומיים. הפסטיבל יציג גם כמה חיבורים אמנותיים מסקרנים, ובראשם יונתן רזאל והסימפונייטה הישראלית באר שבע.

מתי? 12-17 בספטמבר

איפה? רחבי הארץ

לפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאס גותיק

יש סיפור אהבה בין הקהל הישראלי לבין מאס גותיק, הפרויקט החדש והכובש להפליא של איש להקת Hooray For Earth, נואל הרו. ה-EP שהוציאו ב-2017 הושמע על ידי קוואמי ברדיו "הקצה", ובפרט השיר "Play The Song", שהפך ללהיט בקרב המאזינים. כשניסו להשיג את השיר בעצמם, גילו שהוא כבר לא חלק מה-EP - הרו החליט להסיר אותו מסיבותיו שלו. עם זאת, לנוכח ההצלחה של השיר במחוזותינו, השיר חזר לבסוף ובסוף השנה גם הגיע למקום השישי במצעד השנתי של "הקצה". מאז הם כבר הוציאו אלבום נוסף, שיצא ממש בסוף אוגוסט, ועל גליו הם מגיעים להופעה.

מתי? מוצאי שבת, 8 בספטמבר

איפה? מועדון הבארבי בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונת העשור לעונה הישראלית לעיצוב

חולון חוגגת - ובגדול - עשור לעונה הישראלית לעיצוב עם ארבע תערוכות מסקרנות במיוחד שיפתחו במקביל: "זה הסוד שלי" - תערוכה המוקדשת ליפה ירקוני כאייקון אופנה; "בראשית: דנה אינטרנשיונל" - תערוכה המוקדשת למי שחוללה מהפכה בתרבות הפופולרית המקומית והעולמית והפכה לאייקון תרבות פורץ דרך בארץ ובעולם; תערוכת חוצות "על החתום, טראמפ", ובמרכזה כרזות סביב חתימתו המפורסמת של נשיא ארצות הברית; ותערוכה בגלריה חנקין "זיכרון קולקטיבי" - המציגה פריטים חדשים מאוסף מוזיאון העיצוב חולון. הכניסה חינם.

מתי? פתיחה חגיגית בסוף השבוע 6-8 בספטמבר

איפה? הגלריות העירוניות בחולון

יפה ירקוני. טל קירשנבוים,
מתוך התערוכה/טל קירשנבוים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דו"צ עם רגל אחת בשמיים

גדי ויסמן הפך את הלם הקרב שלו ממלחמת לבנון השנייה להצגה מרגשת ומטלטלת. במופע חוזר ויסמן לסיפורו האישי באמצעות פלשבקים ומחשבות וכמעט ללא מילים. ההצגה עשירה בדימוים ויזואליים, הומור וכאב, ואחרי כל הצגה והצגה מתקיימת שיחה פתוחה בין גדי לקהל.

מתי? 6 בספטמבר

איפה? תיאטרון הסימטה, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully