וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערים נמלטים, משימת אנטי-טרור וקשר אנושי: סקירת הסדרות החדשות

איש ה-CIA טום קלנסי זוכה לעיבוד חדש של אמזון, נער ונערה במנוסה בדרמת נעורים על טבעית של נטפליקס, דולר אחד מחליף ידיים בעיירה קטנה על רקע מקרה רצח, דרמה קומית פייסבוקית על קשרים אנושיים, וגם הסדרה הכי משונה-מתוקה על המסך. סקירת הסדרות החדשות בארה"ב

יח"צ - חד פעמי

ג'ק ריאן (Jack Ryan)

מה: עיבוד טלוויזיוני של אמזון לעלילות גיבור ספרי טום קלנסי, בגילומו ג'ון קרזינסקי ("המשרד"), שכבר חודש לעונה שנייה הרבה לפני השידור. הסדרה עוקבת אחר מנתח המודיעין של ה-CIA - שבעבר גולם על ידי הריסון פורד, אלק בולדווין, בן אפלק וכריס פיין - במשימתו הראשונה בשירות, בה הוא יוצא לסכל פעולת טרור. אבי קורניש ("שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי") מככבת לצדו של קרזינסקי. הסדרה זמינה באמזון פריים וידאו ישראל.

מה חשבנו: "ג'ק ריאן" הוא כאמור מותג שמתרועע במסיבות קוקטיילים עם ג'יימס בונד וג'ייסון בורן, אז קשה להאמין שמישהו יגיע לצפות בדבר הזה עם ציפיות למשהו מעבר לאקשן מיטיב לכת. ובכל זאת, זה טיפה מאכזב. העלילה החדגונית והעיסוק הבנאלי בטרור יוצרים מעין גירסה משודרגת של "הומלנד", רק עם יותר פירוטכניקה ופחות מתח ריגולי. קרזינסקי נהדר כהרגלו אבל מעט מעוקר על ידי התסריט, והתוצאה מהנה לפרקים אם כי בצורה שטחית למדי. שוב, "ג'ק ריאן" עושה את מה שהיא צריכה לעשות בצורה נאותה ואין באמת מה להתלונן. כנראה שמה שמאכזב כאן הוא תו האיכות הבררני של אמזון, כי אם הסדרה הזו הייתה נוחתת ב-TNT או בערוץ אגו, זה היה פחות מבלבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully