וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה מיי פיינגולד צריכה להשתתף בעוד ריאליטי מוזיקה?

אמיר צומר ואיתן שפיר

7.9.2018 / 0:06

אפילו האקסית של בן אפלק מרחמת עליו, למה מיי פיינגולד צריכה להשתתף בעוד ריאליטי כשרונות ומה גורם לקניה ווסט להכניס עוד כמה דינרוס לחשבון הבנק. האזינו לפופולר - פודקאסט התרבות הפופולרית החדש של וואלה! תרבות עם אמיר צומר ואיתן שפיר

כולם שרים איתם, מוחים בגלל דמעה בחשכת אולם הקולנוע ומתרגשים לראות אותם על הבמה. כולם קוראים עליהם במדורי הבידור ולובשים את הבגדים האהובים עליהם, מגיעים למקומות שבהם הם מבלים, כולם צופים, קוראים, נהנים, עוקבים באדיקות ואפילו מרכלים - כוכבי הבידור, הסרטים ותכניות הטלוויזיה, האלבומים המעניינים והאמנים שעושים אותם פשוט מעסיקים את כולם.

פופולר, פודקאסט התרבות הפופולרית החדש של וואלה! תרבות בהגשת איתן שפיר ואמיר צומר, עוסק במה שבאמת מעניין בתחומי התרבות הפופולרית, הבידור ועולם הזוהר. טראש היא מילה גסה? לא עבורם, כיוון שהם מדברים על הנושאים החמים ביותר, בין אם בשולי התרבות או דווקא בלב לבו של המיינסטרים.

בפרק 01# של פופולר, אמיר ואיתן מדברים על אנשי בידור שהפכו לעסקים מסחריים, יוצאי ריאליטי שחוזרים לעשות עוד ועוד תכניות מציאות וכשרונות על מנת להחיות את הקריירה הדועכת, המעבר של שירי מימון כמו אמנים ישראלים אחרים לחו"ל - כדי לעבוד על קריירה בינלאומית, וגם על מה גורם לכוכבי איי-ליסט להתמוטט ולהישלח לגמילה בשיא הצלחתם.

עקבו אחרי וואלה! תרבות באינסטגרם

שירי מימון. ניר פקין
בהצלחה באמריקה. שירי מימון/ניר פקין
חצי גמר שני אירוויזיון 2014. צילום מסך
עוד ריאליטי. מיי פיינגולד/צילום מסך
בן אפלק. ספלאש
כוכב נופל. בן אפלק/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully