וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגלתה סיבת המוות של סולנית הקרנבריז: טביעה

6.9.2018 / 16:05

דולורס או'ריורדן, סולנית להקת הרוק האירית הקרנבריז, מתה כתוצאה מטביעה בגלל שכרות בהשפעת אלכוהול, כך גילתה החקירה לפי פרסומים זרים. הזמרת, שמתה במפתיע בינואר בגיל 46 נמצאה שקועה באמבטיה במלון בלונדון

דולורס או'ריורדן. AP
דולורס או'ריורדן/AP

דולורס או'ריורדן, סולנית להקת הרוק האירית הקרנבריז, מתה כתוצאה מטביעה בגלל שכרות בהשפעת אלכוהול, כך גילתה החקירה לפי פרסומים זרים. הזמרת, שמתה במפתיע בינואר בגיל 46 נמצאה שוקעה באמבטיה במלון בלונדון.

או'ריורדן מתה כתוצאה מ"תאונה טראגית", אמר חוקר מקרי המוות. על פי העדויות לא היו לה פציעות או סימנים לפגיעה עצמית. עם זאת, היא שתתה כמות מופרזת של אלכוהול. בחדר האמבטיה נמצאו חמישה בקבוקים קטנים ובקבוק גדול של שמפניה, לצד מיכלים עם תרופות מרשם. הזמרת שהתה בבית המלון במסגרת הקלטות לקראת סיבוב הופעות שהיה אמור להתקיים השנה.

הקרנבריז, שבראשה עמדה או'ריורדן, היתה לאחת מלהקות הרוק האיריות המצליחות ביותר של שנות התשעים. הלהקה חתומה על להיטים כמו "זומבי" ו-"Linger", ומכרה מעל ל-40 מיליון עותקים. או'ריורדן הקליטה גם שני אלבומי סולו. בנוסף, היא שימשה כשופטת בגרסה האירית של התכנית "דה וויס". בשנת 2006 פורסם כי או'ריורדן היא אחת מ-10 הנשים העשירות ביותר באירלנד. היא הותירה אחריה שלושה ילדים מבעלה לשעבר, דון בורטון, שהיה מנהל להקת דוראן דוראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully